Nyt olisi tarjolla maahanmuuttajia Myanmarista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt olisi tarjolla maahanmuuttajia Myanmarista. Eli tarkemmin sieltä paenneita, jotka ovat pakolaisreileillä Thaimaassa. Hallitus halusi lisätä maahanmuuttoa, niin nyt olisi tilaisuus. Valitettavasti he eivät vaan kelpaa Suomelle. Sopeutuvat liian hyvin ja eivät tee rikoksia. Eikä heissä ei ole tarpeeksi suvaittavaa ja puolet naisiakin.
Vi her vasem misto haluaa vain nuoria muslimimiehiä. He eivät haluakaan sopeutua, joten suvaittavaa riittää pitkäksi aikaa eikä ole pelkoa, että pariutuisivat suomalaismiesten kanssa.
 
vierailija
Ai että

Sieltä saisi hyvännäköistä, palvelualtista ja laadukasta vaimomatskua persjalkaisten pihtarikantturoiden tilalle
Sorry vaan, mutta pilaat järkevän keskustelun typerällä provoavalla vastakkainasettelulla.

Mutta asiaan... Nyt on tarpeeksi otettu tosiaan miehiä muslimimaista. Eikö jo tasa-arvon nimissä pitäisi asettaa naiset ja muunuskoiset etusijalle. Siinä tapauksessa minä olen valmis pitämään maahantulomäärät samoina.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Juu kyllä mä nää ottaisin paljon mieluummin kuin nuo s_tanan musulmaanit, jotka ei ikinä missään opi tavoille. On kyllä niin viheliäinen uskonto kuin vain olla ja saattaa. Siinä ei ole mitään hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Sorry vaan, mutta pilaat järkevän keskustelun typerällä provoavalla vastakkainasettelulla.

Mutta asiaan... Nyt on tarpeeksi otettu tosiaan miehiä muslimimaista. Eikö jo tasa-arvon nimissä pitäisi asettaa naiset ja muunuskoiset etusijalle. Siinä tapauksessa minä olen valmis pitämään maahantulomäärät samoina.
Heh, täällähän on 90 % kommenteista provoa

Kannatan kyllä ehdotustasi
 
ei se ole mätyyttä
se on luonnon laki ettämiehen pitää saada purkaa lastit tai tulee ongelmia jos mällit eltaantuu pusseihin ja johtimiin
ja se kivulias paine on inhottava
ja nyrkkikyllikki on aina huonompi kuintiina tai maija tai lissu taijne
piä ite tamppoonia 2 vkoa putkeen niin tiedät kuin käy
Sulla on 2 kättä. Jos toinen niistä väsyy, vaihda toiseen.
 
vierailija
Myanmarista on paennut paljon nimenomaan muslimeita. Jos ei siis aivan tuoreista pakenijoita ole kysymys, edustavat he sopetumattomuususkontoa, vaikka aasialaisia ovatkin.
Olen noin periaatteessa islamista samaa mieltä kuin sinä, mutta kyllähän joissakin muslimeissakin on nähtävissä ns. maallistumista. Itse tunnen työelämästä joitakin taustaltaan muslimeja (Turkkilaisia, eivät mitään pizzanvääntäjiä). Ovat huippuammattilaisia ja eipä uskonto heissä millään tavalla näy. Ihan sama kuin suurimmassa osassa suomalaisia.

Tuollainen kehitys saattaisi mahdollistaa jotain integraatiota. Valitettavasti tämä kyllä koskee vain niitä koulutetuimpia, joita hyvin vähän pakolaisissa on.

Mut joo. Pakolaisissa kyllä vois jättää muslimit jo täysin ottamatta.
 

Yhteistyössä