Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Millasta? Täyte -vai kuivakakkua? Sellanen kuivakakkutyyppinen on ainakin ollut hyvää kun oon ite leiponu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Mulle kans![]()
![]()
![]()
ja kahviakin voisin ottaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:*tulee ja rohmuaa koko kakun itselleen*
Tängjuu!
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Mulle kans![]()
![]()
![]()
![]()
Jos kahviakin laitatte niin mulle maistuis kupponen tai parikin!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:*tulee ja rohmuaa koko kakun itselleen*
Tängjuu!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Millasta? Täyte -vai kuivakakkua? Sellanen kuivakakkutyyppinen on ainakin ollut hyvää kun oon ite leiponu![]()
kuivakakkua, mehevää semmosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Mulle kans![]()
![]()
![]()
![]()
no totta munassa ja muna ottassa! *pistää tippumaan* maitoa/sokeria/makeutusainetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Millasta? Täyte -vai kuivakakkua? Sellanen kuivakakkutyyppinen on ainakin ollut hyvää kun oon ite leiponu![]()
Namkuulostaa oikein maistuvalta. Tällaista juuri olen pariin kertaan itsekin vääntänyt, oli mukavan helppotekoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Mulle kans![]()
![]()
![]()
![]()
no totta munassa ja muna ottassa! *pistää tippumaan* maitoa/sokeria/makeutusainetta?
2 palaa sokeria ja tilkka maitoa kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Millasta? Täyte -vai kuivakakkua? Sellanen kuivakakkutyyppinen on ainakin ollut hyvää kun oon ite leiponu![]()