Nyt ois sitten kakut valmiit =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Synttärileivonnaisia tehtiin..Mies teki täytekakun (itte olin tehnyt jo yhden pohjan valmiiks,mies teki toisen ja yhdisti ne) ja mie tein suklaakakun,joka vissiin epäonnistui. :/ Keskeltä hirmu löysä, eikä meinaa pysyä pystyssä..suklaata siinä kyllä riittää, ihan äklöttää kun tuli maisteltua :p

Täytekakusta otin kuvankin,voin sen laittaa jos jotakuta kiinnostaa. :whistle:

Komea on kaakku =) Mekin ollaan täällä leipomispuuhissa, ja eilen jo yhden täykkärin pyöräytin. Laitoin siihen päälle kakkukuvan, kokeilin sitä eka kertaa ja tuli tosi kivan näköinen kakku. En vaan ehtinyt ottaa siitä kuvaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Komea on kaakku =) Mekin ollaan täällä leipomispuuhissa, ja eilen jo yhden täykkärin pyöräytin. Laitoin siihen päälle kakkukuvan, kokeilin sitä eka kertaa ja tuli tosi kivan näköinen kakku. En vaan ehtinyt ottaa siitä kuvaa :/

Myö ei olla noita kakkukuvia kokeiltukaan..pitänee kattoa kuhan esikko täyttää huhtikuussa vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis sun mies tehny tuon? :o vaude! :) :flower:

Juu..

Ja se pelkäs että joku alkaa aukomaan tossun alla olemisesta :laugh: mut ei täällä onneks semmosta..

Mä en ainakaan harrasta semmoista. Meidänkin isäntä tuolla parhaillaan vääntää suklaista juustokakkua :p Tosin sillä on pipokin, jossa lukee TOSSUNALLA :D Itse osti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis sun mies tehny tuon? :o vaude! :) :flower:

Juu..

Ja se pelkäs että joku alkaa aukomaan tossun alla olemisesta :laugh: mut ei täällä onneks semmosta..

Mä en ainakaan harrasta semmoista. Meidänkin isäntä tuolla parhaillaan vääntää suklaista juustokakkua :p Tosin sillä on pipokin, jossa lukee TOSSUNALLA :D Itse osti ;)

Ai vitsi..nyt tiiän mitä ostan miehelle vuosipäivälahjaks :laugh:

Yhteistyössä