nyt ois ihan sama vaikka turpiinsa saisi

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
hammaslääkärissä kävin (hammaslääkäri kammoisena) ja mun tuurillahan hammas ei puutunut ees kolmen ruiskeen jälkeenkään :kieh: no tilapäinen paikka ja 2 kk päästä uudelleen |O
nyt naama ja suu, kieli ihan puuduksissa :headwall: taitaa kestää tää puudutus aamuun saakka :(

Heh, toi on muten niin totta... mulla kun poistettiin viisaudenhammas niin sain myös kolme puudutuspiikkiä ja sen jälkeen oli koko naama turta. Ajattelin sitten puristella kaikki finnit ja mustapäät eikä tosiaan tuntunut missään. Mutta auta armias kun puudutus lakkasi :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Heh, toi on muten niin totta... mulla kun poistettiin viisaudenhammas niin sain myös kolme puudutuspiikkiä ja sen jälkeen oli koko naama turta. Ajattelin sitten puristella kaikki finnit ja mustapäät eikä tosiaan tuntunut missään. Mutta auta armias kun puudutus lakkasi :'(

joo äsken otin jo särkylääkettä ettei heti kipu iskisi :kieh:

No mulla tästä on jo kauan aikaa..26vuotta :o olin meinaan silloin 18 vuotias kun kaikki neljä hammasta poistettiin kun ne oli niin syvällä ettei niitä saanut kunnolla pestyä. Mulla yksi kerta poistettiin hammas iltavastaanotolla klo 20 ja ien vuoti verta aamu kasiin asti :(

Yhteistyössä