Nyt nöyrryn ja kysyn; mitä muksuille ulos päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Paikkakunta on lahti, ulkona on asteita +2, maassa hiukan lunta, lähinnä nurmikoilla, märkää, ei kovin tuule.

Muksut on 5v, 3v ja 1v, ollaan lähdössä parin tunnin päästä ulkoilemaan, ollaan pari tuntia, joista 1v nukkuu suurimman osan vaunuissa, joissa jo talja käytössä.

pitäskö laittaa saappaat ja kurhousut, jonne alle välikausi takki + housut vai toppapuku + kurikset vai jompikumpi ilman kuriksia?

Miten nyt voikin olla näin vaikeeta päättää mitä pukis, koskaan ennen ei oo pää lyöny tyhjää näin pahasti, tekeeköhän tää raskaus pään näin hataraksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Kyllä mä laittaisin toppapuvun ja kurikset, ei jaksais pukea välivaatteita kauheesti. Ja saappaat jalkaan.

noita toppiksia kans mietin kun on niin ikävää jo tunkea montaa paksua vaatekertaa päälle, mutta sitten toisaalta onko nuo toppikset täällä lahden seudulla liian aikaista kun päiväksi on luvattu kuiten +3 lämmintä...
ehkä kuitenkinlaitan ne toppikset kuristen alle :)

Itse laitoin 2veelle: sukat, pitkäihainen trikoopaita, collegehousu, fleecehaalri ja vednpitävä välikausipuku. 4veella suurinpiirtein sama, mutta ilman fleecehaalaria, on collegepaita. Toppikset ovat minun mielestä vielä liian kuumia....

meillä tuo 5v on oikea lämpöpatteri ja toppiksen alle aattelin laittaa vaan ohkasen pitkähihasen ja kolitsihousut ja tuo 3v on taas oikea vilukissa ja sille sitten + vielä sukkikset ja huppari ja tuolle 1v:lle laitan toppiksen alle sukkikset, body + kolitsihousut ja paita, onko teidän mielestä liikaa???

Ollaanko sitten ainoat joilla on toppapuvut?

Alkuperäinen kirjoittaja erika:
meillä tuo 5v on oikea lämpöpatteri ja toppiksen alle aattelin laittaa vaan ohkasen pitkähihasen ja kolitsihousut ja tuo 3v on taas oikea vilukissa ja sille sitten + vielä sukkikset ja huppari ja tuolle 1v:lle laitan toppiksen alle sukkikset, body + kolitsihousut ja paita, onko teidän mielestä liikaa???

Ollaanko sitten ainoat joilla on toppapuvut?

Kait sä itse lapsesi tunnet parhaiden :) Meilläkin toi 4v on todella lämminverinen ja hänellä on pitkäihainen, collegehousut ja paita + välikausipuku. Ja silti on välillä pää märkänä ja paita nihke... Hänen kohdalla toppapuku tulee käyttöön vasta reilummilla pakkasilla :)

Yhteistyössä