Nyt neuvoja koskien keittiönlattiamateriaaleja!!

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
No minkäslaisella välineellä sitä laminaattia sitten pestään?Tietty sille tarkoitetulla pesuaineella mut mikä väline?Lankamopilla vai millä ihmeellä?

No mä en pesis lankamopilla. Mä käytän sellasta Sinin lastaa. Olen siihen ostanut sellaisia laminaatinpesuliinoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
No minkäslaisella välineellä sitä laminaattia sitten pestään?Tietty sille tarkoitetulla pesuaineella mut mikä väline?Lankamopilla vai millä ihmeellä?

lankamoppi ei todellakaan kuulu laminaattilattialle! se on oikeastaan kaikista pahin . käytä erikseen laminaatille tarkoitettua pyyhintä ja todella niukasti kastelua! suihkupullolla voit suihkuttaa pesuainetta hieman "rättiin" ja sit moppaat.

Laattalattia ehdottomasti paras keittiöön. Laadukkaat laatat kannattaa valita, puristelaatta. Sauma-aineeksi kvartsipohjainen ei kalkkipohjainen.

Laminaattia ei keittiöön kannata laittaa, mutta muihin tiloihin laadukas laminaatti on hyvä vaihtoehto. Mulle eräs siivooja sanoi, että laminaatti kannattaa pestä n. joka viides kerta tavallisella pesuaineella, laminaattipesut on hoitavia, joten tuo kielto saippuaa sisältävistä pesuaineista ei täysin päde.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Jos olette vuokralla niin laittaisin jotain halpaa laminaattia siihen tai iksen koko kämppä laminoisi kerralla? :O Mutat jos oma olisi niin laittaisin keittiöön ja eteiseen laatat ja muuhun kämppään vaikka laminaattia tai parkettia

Laattoja saa joskus jopa halvemmalla kuin laminaattia. Osuu vaan oikeaan aikaan laattakauppaan :D

Ja ovat sitten helposti yhtä laadukkaita kuin halpa laminaatti.....
No ei vaan, ollaan kyllä itsekin saatu tosi laadukasta lattialaattaa halvalla (15 e/m2).

En laittaisi laminaattia minnekään. On ihan pilipalia usein. Ja siis ei se mitään puuta ole, pöh.
Mitä asunnon omistaja haluaa? Voisko parketin hioa ja lakata, jos kuuluu talon tyyliin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin olen miettiny miten ihmiset saa mustikkakeiton pois vaaleista laatansaumoista?

Esim. "ihmesienellä" (se semmoinen pyyhekumimainen sieni). Tai kannattaa saumata laatat sellaisella erikoissaumausaineella, joka ei ime itseensä (juuri) mitään. Saa ihan rautakaupoista, mutta on vähän kalliimpaa ja inhottava laittaa.

Yhteistyössä