Toivottavasti miehelläsi hauskaa ja kaverit pitävät huolen =). äläkä välitä tollasista kakkosen kaltaisista kateellisista vanhoista piioista .. Hauskaa iltaa sulle itsellekkin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuinkohan kaameessa kunossa mahtaa palata?
vautsi =). Jos ei muuten, niin siinä ainakin saa pään sekaisinAlkuperäinen kirjoittaja aloittaja:no mä olen tuon 1,5v pojan kans kotona ja masussa toinen joten iisisti otetaa..sisko tulee käymää ja tehää salaattia ja lenkkeilää koirien kanssa
kuulin yhdeltä kaverilta että pääsisi ukko pääsisi jonkun lentomestarin kanssa taivaalle tekee kieppei..
totta..hehAlkuperäinen kirjoittaja Katrusa:jos ne vie vaikka sinut uimaan niin on kostea ilta- tai päivä
kuka niin on sanonut ettei ois palannut..Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:kiitos..olipa tuo kiva kommentti...olenpa pahoillani jos omasi ei palannut mutta mun mies palaa
siltäpä tuo kuulostaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:kuka niin on sanonut ettei ois palannut..Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:kiitos..olipa tuo kiva kommentti...olenpa pahoillani jos omasi ei palannut mutta mun mies palaa
jaa-a.... eipä voi mittään.. antaa sit kuulustaa..Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:siltäpä tuo kuulostaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:kuka niin on sanonut ettei ois palannut..Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:kiitos..olipa tuo kiva kommentti...olenpa pahoillani jos omasi ei palannut mutta mun mies palaa