nyt ne haki ukon polttareihin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinkohan kaameessa kunossa mahtaa palata? :)
Toivottavasti miehelläsi hauskaa ja kaverit pitävät huolen =). äläkä välitä tollasista kakkosen kaltaisista kateellisista vanhoista piioista ;).. Hauskaa iltaa sulle itsellekkin =)

aloittaja
no mä olen tuon 1,5v pojan kans kotona ja masussa toinen joten iisisti otetaa..sisko tulee käymää ja tehää salaattia ja lenkkeilää koirien kanssa :)
kuulin yhdeltä kaverilta että pääsisi ukko pääsisi jonkun lentomestarin kanssa taivaalle tekee kieppei..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
no mä olen tuon 1,5v pojan kans kotona ja masussa toinen joten iisisti otetaa..sisko tulee käymää ja tehää salaattia ja lenkkeilää koirien kanssa :)
kuulin yhdeltä kaverilta että pääsisi ukko pääsisi jonkun lentomestarin kanssa taivaalle tekee kieppei..
vautsi =). Jos ei muuten, niin siinä ainakin saa pään sekaisin ;)

Anna miehen juhlia, hyvin se siellä pärjää ja varmasti myös nauttii. Me palattiin miehen kans molemmat erittäin huppelissa kotiin, mun polttarit kesti 18h ja miehen 6h eli siinä vähän naisten ja miesten välistä näkemyseroa miten viinaa otetaan ja kumpi sukupuoli oikeasti osaakaan sit paremmin ottaa. Vaikka mullekin aamulla 9 aikaan alettiin juottamaan termospullosta "espanjalaista luomukahvia" joka kummasti meni päähän vaik oli muka vain kahvia :LOL:

Yhteistyössä