nyt naiset AUTTAKAAAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
MULLA TULEE MAITOA RINNOISTA.

synnytyksestä on kohta 2 vuotta, ollaan käytetty ehkäsynä ehkäsyrengasta. voinko olla raskaana???????

vai voiko sitä vaan tulla?

oon ihan PANIIKISSA, AUTTAKAA!

mä olen tupakoinut, syönyt vahvoja särkylääkkeitä hiirikäteen ja eilen oli vielä juhlimassa, ja ehkäsyrengas on sisällä, ne vahingoittaa vauvaa!

maitoa ei tullu paljon, mutta tuli kuitenkin, ja nyt kun ajatelen niin mulla on tässä muutaman viikon sisään ollu aikaseminkin sellanen fiilis niinku ois tullu mutta en oo sitä kummmemin noteerannu...

mua pelottaa ja oon niin paniikissa että! en jaksa edes harmaantua...

100% ehkäisykeino tuo rengas ei ole joten...
parhaiten asia tietysti selviää kun ostat huomenna sen testin niin ei tarvitse jossitella, arvailuahan se kuitenkin täällä palstalla joka tapauksessa on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:12 vieras kirjoitti:
Tota noin, miten kukaan näin keskustelupalstalla osaisi asiassa auttaa? Hieromalla kristallipalloako?

no voi sun kun täytyy rautalangalla vääntää...

mä katsos ajattelin että joskos muilla samanlaisia oireita, että onko tää NORMAALIA?

kysyisin vielä että kantsisko mun ottaa tuo rengas pois? siis jos teen sen testin? ja muutenkin, siltä varalta?

mulla oli ekassa raskaudessa just rinnat jotka oireili vaikkei vielä testissä näkyny mitään?

menkat pitäs alkaa 12. päivä...

Mulla on tullut joskus maidonväristä nestettä rinnoista vaikka synnytyksestä oli montavuotta, ei siis mitenkään paljon mutta puristamalla. Ei kuitenkaan mitään raskautta tai tautia ollut. Hormooneista se johtuu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:51 Aaban kirjoitti:
Imetitkö kauan? Joskus maitoa saattaa tulla hiukan vuodenkin imetyksen lopettamisen jälkeen. Ei kannata puristella...ettei maidontulo lisäänny.

haen testin, kiitos vinkistä en puristele :) ihm,een täysiltä rinnat tuntunut eilisilllan jälkeen...

lopetin imetyksen viime toukokuussa eli melkein tasan vuosi sitten.

Synnyttäneiltä naisilta saa periaatteessa riittävällä räpläämisellä tiristettyä maitoa vaikkaimetyksestä olisi kuinka monta vuotta. Jos maitoa alkaa tulemaan ihan kunnolla, sitten kyseessä voi olla joku hormoonihäiriö mutta jos vaan muutama tippa ja silloin tällöin, kunhan vaan kroppa reagoi kuukautiskierron vaiheeseen tvs. Oleellisinta on että et räplää rintoja, se vaan stimuloi maidon tuottoa.

Minullakin maitoa tuli kahden raskauden välillä koko ajan vähän. Lapsilla ikäeroa yli kaksi vuotta. Lääkäri sanoi, että joillain sitä vaan tulee... Varalta otettiin kutenkin labrakokeet, ettei mistään muusta ollut kysymys. Todennäköisimmin sinulla kyse samasta?

Jos rinnoista tihkuu jotain, niin eiköhän todennäköisempää ole joku muu kuin raskaus. Mulla tuli saunassa välillä muutama tippa monta vuotta imetysten jälkeen. Eihän sitä ihan alkuraskaudessa yleensä maitoa ala tulla, vaikka muuten rinnat turpoaiski.
Ja jos nyt satut raskaana olemaan, niin kyllä se on viellä niin alussa, ettei vauvalle juhlimisesta ja polttamisesta mitään haittaa ole ollu, jos sitä tarkoitat.

kiitos kaikille!

haen testin ilallla ja sitten nähdään.

tosiaan toi maito juttu tuntui siksi niin epäilyttävältä että ensimmäisessäkin raskaudessani maitoa valui vuolaasti jo alkuraskaudesta...siksi sitä niin pelästyin.

Yhteistyössä