Nyt näin jälkeenpäin on alkanut harmittamaan,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että olen haaskannut elämäni parhaimmat vuodet yksinoloon. Joku mies olisi saanut minusta aika ihanan naisen. Olen ollut ainakin mukava, hauska, seksikäs, hyvä kroppainen, kaunis ja tykännyt seksistä.

Enää en ole läheskään kaikkea, ikää on tullut, kilojakin, katkeroitumista tai mitä lie, en ole sama ihminen enää. Kymmenisen vuotta sinkkuna, kuitenkin takaraivossa toive/haave ihanasta parisuhteesta ollut aina.

Aina ajattelin, että kyllä se tapahtuu joskus, ihan piankin. Tapaan sen oikean. Heh, enpä ole vaikka ottajia olikin. Nyt aika on ihan selvästi ajanut ohitseni. En ole enää kovin haluttu, en taida olla oikein mitään.

Ja silloin aiemmin olin liian ylpeä edes vastaamaan treffipyyntöihin. Silloin halusin aina vaan paljon parempaa. Ja mitä sain?

mä uskon että sillä on ollut tarkoitus. Ei ole sattumaa että olet sinkkuillut "elämäsi parhaimmat" vuodet.
Mistä sitä paitsi tiedät että ne on olleet elämäsi parhaimmat vuodet...
Elät elämäsi parasta aikaa ihan koko ajan; NYT.

Kuinka vanha olet?

Joka tapauksessa koskaan ei ole liian vanha, liian lihava tai liian katkera löytämään kumppania. Ei aika aja ikinä ohitse:) Miksi et nauti itsellisestä aikuisuudesta? Lapsettoman sinkun elämässä on paaaaljon hyviä puolia. Ja toisaalta, lapsia voi hankkia yksinkin...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mä uskon että sillä on ollut tarkoitus. Ei ole sattumaa että olet sinkkuillut "elämäsi parhaimmat" vuodet.
Mistä sitä paitsi tiedät että ne on olleet elämäsi parhaimmat vuodet...
Elät elämäsi parasta aikaa ihan koko ajan; NYT.

Koska en ollut silloin vielä elämään katkeroitunut, ainakaan kovin pahasti. Niin kyllä minäkin uskon kohtaloon, mutta kai siihenkin voi vaikuttaa jonkin verran. Toivon kyllä, että ne parhaat vuodet olisivat vasta tuloillaan. Tällä hetkellä en tosiaankaan elä elämäni parasta aikaa, voin sen sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinto heräsi:
Kuinka vanha olet?

Joka tapauksessa koskaan ei ole liian vanha, liian lihava tai liian katkera löytämään kumppania. Ei aika aja ikinä ohitse:) Miksi et nauti itsellisestä aikuisuudesta? Lapsettoman sinkun elämässä on paaaaljon hyviä puolia. Ja toisaalta, lapsia voi hankkia yksinkin...

Minulla on yksi lapsi. Sain hänet nuorena tyttönä. Suhde lapsen isään oli melko lyhyt, jouduin pettymään melko pahasti. Kuitenkin koen, että näin pitkä sinkkuna olo ei ole välttämättä ollut hyväksi. Ei lapsellenikaan.

Tsemppiä sinulle ap, koskaan ei ole liian myöhäistä! Minunkin elämääni ilmestyi mitä ihanin, mukavin ja komein mies vasta monien pettymysten täyttämien ja yksinäisten sinkkuvuosien jälkeen. Älä luovuta!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinto heräsi:
Kuinka vanha olet?

Minulla on yksi lapsi. Sain hänet nuorena tyttönä. Suhde lapsen isään oli melko lyhyt, jouduin pettymään melko pahasti. Kuitenkin koen, että näin pitkä sinkkuna olo ei ole välttämättä ollut hyväksi. Ei lapsellenikaan.

Ei kannata katsoa menneeseen vaan suunnata ajatukset tulevaan. Se ei ole ollenkaan helppoa, muttei myöskään mahdotonta.

Yritä miettiä elämäsi hyviä puolia, sitä mikä on arvokasta ja tekee sinut onnelliseksi. Kunhan itse vaikutat tyytyväiseltä elämääsi, se säteilee ulospäin. Ja vetää puoleensa niitä unelmien miehiä:)

Niin niitä hyviä puolia kun ei ole kauheasti. Lapsi on tietysti, vaikka vaikeaa on välillä, aika useinkin. Lapsikin jo kyllästynyt elämään kanssani kahdestaan. Terveitä ollaan tai joskus tuntuu etten kuitenkaan ihan henkisesti ole. Toivon niin, että minullekin rakkaus suodaan, sitten joskus. Vaikka kai se on liikaa pyydetty kun en ole tyytyväinen elämääni ja katkerakin vielä. Vaikea tästä päästä ylitse.