Nyt mutinaa Me&I lastenvaate / kotimyynnistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Eli siis mulla oli n.kuukausi sitten ne kutsut. No tänään sitte esittelijä ilmoitti että vaatteet ovat tulleet, paitsi MINUN tilaamani!! Elikkäs kaikki muut kutsuillani olleet saivat omansa paitsi minä itse emäntä. En saanut siis mitään... vaikka tilasin housut, tunika/mekon, pipon ja vielä emännän lahjan tunikan. Kuinka kauan voipi odottaa lisätoimitusta... Siis että onko siinä joku laillinen toimitusaika... Kuulemma ei ole ollut Ruotsin varastossa näitä tuotteita ja vaikka ovat yrittäneet keksiä tilalle jotain vastaavaa :o Siinä kumminkaan onnistumatta...

|O

Kiitos kun muistutit, mun emännänlahja on vieläkin saamatta, ja kutsut oli syyskuun 1. päivä...Tuotteet tulivat reilun kuukauden päästä kutsuista ja silloin alunperin tilaamani emännänlahja oli loppunut. Sain valita tilalle toisen, mutta ei oo vielä tullut...Pitääkin laittaa esittelijälle sähkistä asiasta.

Itse jouduin kans vaihtamaan sellasen pöllö paidan kun sen alahelma oli ihan kieroon ommeltu, siis vino. Jo yli kolme viikkoa on kulunut enkä ole mitään saanut. maksettukin se jo on. ottaa päähän. kivoja vaatteita, mut niil ei toiminta viel oikein synkkaa tääl suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peony:
Ja mä olen syyskuusta asti odottanut kyseisestä firmasta yhteydenottoa, kun haluisin pitää kutsut, mut mitään ei oo kuulunut... :(

Näin minäkin, mutta mulle esittelijä soitti eilen vihdosta ja viimein. :/ Eli pari kuukautta meni mullakin, ennen kuin mitään tapahtui - tosin lähetin sen yhteydenottopyynnön useampaankin kertaan.... :whistle: Myyjä kyllä kovin väitti, että soitti samana päivänä, kun tiedon on omalta "tiiminjohtajalta" tmv. saanut. Tiedä sitten missä välissä asiat tökkii. Mulla on kutsut 1.12 ja kovin naikkonen väitti, että ehtivät jouluksi, mutta täällä aihetta käsittelevien juttujen perusteella epäilen kyllä suuresti. :snotty: Nooh, ne lahjat annetaan sitten jälkikäteen. Mutta onneksi tuo lapsi on vielä niin pieni, ettei ymmärrä lahjoistaan mitään, niin se on sama, koska ne antaa... :D

Yhteistyössä