T
tiukumiuku
Vieras
kai se pitäs tänää soittaa et onko vielä haluja tavata jos huomenna nähdään.On siis tietoinen et viikonloppuna tavattais kun viikolla sitä jo ehdotin ja oli sitä mieltä et mikäettei. Vai olenko nyhverö ja laitan tekstarin? juma ku rupes jännittää.En mä oikein itekään tiedä mikä sen tapaamisen tarkoitus on tai siis et mitkä tarkoitusperät sillä miehellä on kun sopi sillekin tavata...seksi vai joku muu syy.No kai se sitten selvii mut pitäs kai nyt soittaa sit sille.Voi apua!