Nyt mua jännittää,pitäis kai soitella miehelle jonka kanssa sovittiin et nähdään viikonloppuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
kai se pitäs tänää soittaa et onko vielä haluja tavata jos huomenna nähdään.On siis tietoinen et viikonloppuna tavattais kun viikolla sitä jo ehdotin ja oli sitä mieltä et mikäettei. Vai olenko nyhverö ja laitan tekstarin? juma ku rupes jännittää.En mä oikein itekään tiedä mikä sen tapaamisen tarkoitus on tai siis et mitkä tarkoitusperät sillä miehellä on kun sopi sillekin tavata...seksi vai joku muu syy.No kai se sitten selvii mut pitäs kai nyt soittaa sit sille.Voi apua!

eiks tää jännitysnäytelmä oo vieläkään saanu uutta käännettä?mikset odota,että mies ottaisi yhteyttä suhun ja sopisi tapaamisesta?onko se laittanu muuta,kun sen yhden ainoan vastauksen sun viestiin?

eiks tää jännitysnäytelmä oo vieläkään saanu uutta käännettä?mikset odota,että mies ottaisi yhteyttä suhun ja sopisi tapaamisesta?onko se laittanu muuta,kun sen yhden ainoan vastauksen sun viestiin?

Ei oo siitä kuulunut mitään sen viestin jälkeen mutta jos se oottaa et mä otan yhteyttä kun pistin viestin sille et sovitaan sit myöhemmin tarkemmin asiasta.
Jos se ei ite ota yhteyttä? ja kun mä haluisin kuitenkin nähdä sen ees kerran,mielummin useammin mut ees sen kerran et sais asiat selville. En mä osaa tätä sinkkuilu sitten yhtään!

no laita sille viesti,et mitäs meinaat viikonloppuna?oletan,et jos mies on kiinnostunut se ehdottaa kyllä tapaamista sitten..

No mut mehän ollaan jo tavallaan sovittu et tavataan kun sitä ehdotin ja laitto et voishan sitä katsoa jos jotain keksittäis. Jos laitan tollasen viestin niin oon varma ettei tuu suoraa aikaa ja paikkaa ehdotusta.Kusee kai tääkin homma.

[QUOTE="huh";25786775]No on vaikeeeeta.... :O[/QUOTE]

NIIN ONKIN! Piru kun en mä oikeesti osaa näitä juttuja,kun ei tälläsiä tarvinnut ennen miettiä ja harrastaa,tää sinkkuelämä on niin vaikeeta! Ku tuntuu et on tiettyjä"sääntöjä" mitä pitäs osata et mitä saa ja ei saa sanoa/tehdä.

NIIN ONKIN! Piru kun en mä oikeesti osaa näitä juttuja,kun ei tälläsiä tarvinnut ennen miettiä ja harrastaa,tää sinkkuelämä on niin vaikeeta! Ku tuntuu et on tiettyjä"sääntöjä" mitä pitäs osata et mitä saa ja ei saa sanoa/tehdä.

Hei, toi ei kannata. Viis "säännöistä" ja olet oma itsesi. Jos mies ei tykkää, hän oli sulle väärä. Jos taas tykkää, et ole siinä liemessä, että mies olisi ihastunut siihen tyyppiin, jota yrität esittää vaan hän tutustuu saman tien oikeaan sinuun.

pistin sille viestin et mitäs huomenna...tuli vastaus et on tullu uudestaan kipeeks(okei oli se ehkä vähän tukkonen viimeks) et kuume vaan puuttuu... Ei mitään mainintaa mistään tapaamisista mutta ei kyllä mistään perumisistakaan.Mitä tohon nyt voi vastata ? kysyä suoraan et kiinnostaako tavata vai ei? voi luoja mikä soppa taas!

[QUOTE="vieras";25787162]Kyllä mä nyt siitä lähtisin et ei se ole tulossa, jos kerran sanoi et on kipeä :whistle:[/QUOTE]

Meinasinkin et oliko se vaan tekosyy ettei tarviikaan tavata:( mistä mä oikeesti tiedän onko se kipee vai ei ja kun ei maininnu mitään siitä tapaamisesta tai perumisesta. Mitä sille nyt voi vastata kun en nyt tyrkkykään halua olla. tekis mieli kysyy et onko oikeesti kiinnostunut vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja kyl mä;25787201:
antaisin olla. ottaa itte sit yhtyeyttä kun paranee, jos nääs on kiinnotusta.

No mut laitanko nyt vielä jonkun viestin tohon sen lähettämään ja jos laitan ni mitä siihen sit laittaa? Voi perkele et vituttaa,oikeesti olisin halunnut nähä sitä,itku tässä tulee...

Mä laittaisin pelkän paranemistoivotuksen. Minusta se jo kertoo sun kiinnostuksesta, ja sen jälkeen on miehen vuoro ottaa yhteyttä. Jos ei ota, niin ei ole kiinnostunut.

Yhteistyössä