N
naisena täysi kymppi
Vieras
Ryhdyin elämään kaksoiselämää! Enkä osaa oikein tuntea mistään huonoa omaatuntoa. Olen melkein neljäkymmentä, lapseni ovat isoja, puolison työ ja harrastukset vievät aikaa joten kun tuota perhe- ja kotielämää on tullut elettyä parisenkymmentä vuotta niin ajattelin, että nyt on mun aikani. Joo ikävämpi kuvio asiassa on, että kun ei yhteiskunta eikä omat läheisenikään ymmärrä pointtiani niin joudun olemaan salassa rakastajani kanssa. Haluaisin elää polyamorisesti, samoin rakastajani, mutta partnerimme eivät ole yhtä edistyksellisiä. Miten se keneltäkään on pois jos toisinaan haluaa jotain muuta. Viime yö oli aivan mahtava. Seksiä ja hellyyttä hotellihuoneessa, vain minä ja hän ja vartalomme, ei mitään asiaa jota olisi pakko tehdä tai suorittaa ennen tai jälkeen rakastelun. Enkä tarkoita ettenkö saisi samaa kotoa, mutta kun kotona on aina jotakin vastuuta jostakin ja kiire jonnekin ja kuvioita sovitetaan yhteen joskus paremmalla ja joskus huonommalla menestyksellä. Unohtakaa nyt kuviosta se asia, että olen pettäjä ja sanokaa eikö pako arjesta houkuttele muita naisia, rehellisesti? Ja luulenpa, että otan vielä toisenkin rakastajan. Nykyajan hektisessä maailmassa ei saa vaatia yhdeltä ihmiseltä kaikkea. Ja ihmiset tarjoavat eri asioita, miksi on väärin ottaa toiselta toista ja toiselta jotain muuta? Eipä tarvitse valittaa omalle puolisolle, että mikset sinä... kun ei hänenkään tarvitse.