nyt mielipiteitä kehiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toimiiko näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toimiiko näin

Vieras
tilanne siis tämä. Ollaan ukon kanssa tapeltu koko viikonloppu asioista. Ukko deittaa ja viestittää mun selän takana ja viestit on puhdasta flirttiä. Lupasi lopettaa kyseiset hommailut. On viestitellyt mm. serkkuni kanssa. Ja sovittiin myös että jos ukolle tulee jostain akalta viestiä niin ukko tallettaa mulle kaikki viestit niin saisin tosiaan luottamukseni takaisin.Tämä kyseinen serkku olisi tulossa meille tulevana viikonloppuna. Onko moraalisesti oikein jos pyydän tätä serkkuani viestittämään ukolleni ihan vain testatakseni että pitääkö mies lupauksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä vain tässä mietin että jos ukolle jossain vaiheessa selviää että mä olen periaatteessa järjestäny tän viestittelyn niin minkälainen haloo nousee.

Niin no, ei kai miehesi nyt oleta, että luotat siihen sokeasti? Oma mokansa, jos oli törppö.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Miks se sun serkkus on flirttaillut miehes kanssa?
Etkö sille ole kiukkuinen?

Heille se on vain kavereiden välistä läpänheittoa. Serkku lopetti asian kun tajusi että se loukkaa mua. Ukko jatkoi flirttiä mutta vaihtoi akkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No minkälaista flirttailua se on käytännössä?

Hankala selittää. Esim. ukolle se on tosiaan tavallista läpänheittoa mutta mun mielen se pahoittaa joka kerta. Se on sen tyylistä keskustelua mikä ei mun mielestä kuulu kun parisuhteeseen ja iskutilanteeseen. Tässä esimerkkiviesti: Joo, nai... Siis näin tehdään. Eli ukko viestitti viime viikolla exänsä kanssa ja olivat ilmeisesti sopineet jotain että pidetään jatkossakin yhteyttä tai jotain (tuo viesti oli ainoa mikä oli tallella puhelimessa) Ja ainakin täällä on tapana joillakin todeta että naidaan ku tavataan. Mun mielestäni tuollainen viesti ei kuulu kaverisuhteeseen... Voin olla ahdasmielinen mutta mua tuo loukkas.

No minkälaista flirttailua se on käytännössä?

Hankala selittää. Esim. ukolle se on tosiaan tavallista läpänheittoa mutta mun mielen se pahoittaa joka kerta. Se on sen tyylistä keskustelua mikä ei mun mielestä kuulu kun parisuhteeseen ja iskutilanteeseen. Tässä esimerkkiviesti: Joo, nai... Siis näin tehdään. Eli ukko viestitti viime viikolla exänsä kanssa ja olivat ilmeisesti sopineet jotain että pidetään jatkossakin yhteyttä tai jotain (tuo viesti oli ainoa mikä oli tallella puhelimessa) Ja ainakin täällä on tapana joillakin todeta että naidaan ku tavataan. Mun mielestäni tuollainen viesti ei kuulu kaverisuhteeseen... Voin olla ahdasmielinen mutta mua tuo loukkas.

Muakin loukkais, varsinkin jos on joku exä kyseessä.

just puhuin tän serkkuni kanssa puhelimessa ja lupas auttaa tilanteessa. Laittaa siis ukolle tänään viestiä jostain asiasta ja katsotaan onko mies luottamuksen arvoinen.

pitääkö mun tosiaan kirjautua sisään ja paljastaa kuka olen ennenku saan täältä apua ja neuvoja?

No tapahtuu sitä paremmissakin piireissä. Kirjaudu vaan mutta varaudu siihen, että kaikki muistaa tän jutun vielä vuoden päästä.

pitääkö mun tosiaan kirjautua sisään ja paljastaa kuka olen ennenku saan täältä apua ja neuvoja?

No tapahtuu sitä paremmissakin piireissä. Kirjaudu vaan mutta varaudu siihen, että kaikki muistaa tän jutun vielä vuoden päästä.

Se on ihan sama mulle vaikka muistaiski. Olen vaan todella harvoin saanut täältä apua kun olen pyytänyt. Tuntuu jo niin turhalta. Täältä vois saada sellaisia näkökantoja asioihin mitä ei itse tajua ajatella.

Se on ihan sama mulle vaikka muistaiski. Olen vaan todella harvoin saanut täältä apua kun olen pyytänyt. Tuntuu jo niin turhalta. Täältä vois saada sellaisia näkökantoja asioihin mitä ei itse tajua ajatella.

Täällä on semmonen juttu, et jos kirjottaa mustana, niin yleensä se uskotaan todeksi helpommin ja siitä ollaan kiinnostuneempia.

Yhteistyössä