NYT mie kyllä kasvatan pitkät hiukset!*ihan turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Ääh, taas se sama juttu. Vasta leikkautin hiukset n.hartiapituisiksi ja nyt sitten oiskin kiva jos ne olis pitkät...
Ei niistä ees lähteny ku joku vajaa 10cm mut harmittaa. Menee taas niin pitkään ennen ku ne on samanpituiset, saatika pidemmät.

Tuleeko kellekään muulle tämmösiä kausia??

Ihan pitkät pitkät miul on varmaan viimeks ollu ala-asteen kuudennella, seiskalle mennessä leikkuutin eka kerran. Miten mie saan nää nyt nopeasti kasvatettua pitkiksi?=)
Pidennyksiä en meinannu hankkia, ne maksaa ja pelkään et ne näyttäis pian kamalalta ja en osais hoitaa niitä.

Älkää antako miun leikkuuttaa näitä enää, jos alan miettimäänkään...

Jep..

Mulla oli varmaan viimeset 6v pitkät. Välillä puoleen selkään, lyhimmillään olkapäille. Nyt joku kuukausi sitten leikkautin tämmösen "revityn polkan" Ja vielä kyl tykkään, mut ikävä pitkiä kolkuttelee jo selän takana. Vaikka sitten mä taas kiroan kun ne on aina ponnarilla.

Mua kanssa harmittaa, että menin leikkaamaan. Mulla aina ollu tosi paksut, luonnonkiharat ja pitkät hiukset. Nooh, tossa yiloppilaskirjotusten jälkeen kyllästyin ja pikkuhiljaa aina kerran kuussa lyheni sentti sentiltä kampaajalla käydessä. Nooh, sitte tossa muutama vuos innostuin pitämään permanenttia ja ihana malli (edestä pidemmät ja takaa tosi lyhyt) sit tulikin vaa halu leikata kokonaa lyhyeks, mutta kampaaja ehdotti, että toinen puoli lyhyemmäks ku toinen. No joo, oli ihan kivat sen kaks päivää ja sit alko ottamaan toden teolla päähän ja nyt ovat koko ajan kiinni |O |O

Ja tätä kasvattaessa menee kyllä ikuisuus...äh...mä haluan pitkät ja nyt heti!!!

Yhteistyössä