Nyt meni sitten hermo neurologeihin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Mulla on joulukuusta asti ollut vasemman jalan heikkoutta sillon tällön,vasemman puolen päänsärky,kasvojen tunnottomuutta (vasemmalla puolella) ja vasemman silmän särkyä.

En näe muita vaihtoehtoja kuin ms tai muu keskushermostollinen sairaus tai aivokasvain. Soitin äsken neurologille mistä oon odottanu lähetettä Tammikuusta asti. Mun aikanin on todennäköisesti syys-lokakuussa. Ihmiset jotka on saaneet lähetteen marraskuussa,odottaa vieläkin aikaa sinne.

Todella kiva elää tämmöisen pelon kanssa :'( Hain juuri kouluunkin (olen 19) mutta mietein että taisi sekin olla turhaa. Elämä on tainnu jo mennä....

Meet käymään yksityisellä. :) Tilasin just itselleni ajan, tälle päivälle oisin saanu, mut huomenna vasta meen (kun en saa tälle päivällä lapselle hoitajaa). =) Maksaa satkun, mut mulla menee sairauskuluvakuutukseen..

Ja erikoislääkärien hoitotakuu/jonotussysteemi on yksittäisen erikoislääkärin tahallisesti sun kiusaksesi luoma järjestelmä, vai? Ja mitä sä sinne neurologille enää, kun oot jo diagnoosin tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
jos mulla olis rahaa niin mähän olisin jo käyny yksityisellä. Se on vaan niin pirun kallista kun aletaan ottamaan kuvia päästä ja tekemää diagnoosia..

Mä kävin yksityiselle neurologilla. Käynti maksoi rapiat 200?/ tunti. Se lääkäri lähetti minut julkiselle puolelle jonne pääsin alle viikossa kun oli lähete. Sieltä tuli sitten sitää "emmätiiä" asennetta. Kaippa se on palattava yksityiselle..onneksi on vakuutukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Jos sulla oikeasti pelko niin ei se hinta siinä paljon paina!

kyllä minä ymmärrän ap:n tilanteen täysin, kyllä se hinta vaan painaa.

mulla oli ap kans kovia pääkipuja yms. menin ihan päivystykseen ja sieltä laitettiin lähete kuvauksiin ja neurolle ja siinä meni n. 2 viikkoa niin pääsin kuvauksiin ja siitä viikko niin sitten neurologille.

Mene päivystykseen seuraavan kerran kun joku oireista pahasti päällä, valita kunnolla niin eiköhän ne laita eteenpäin? Ja suosittelen kyllä kaikille vakuutusta tällasten tilanteiden varalle...