Nyt meni sitte välit anoppiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HERMONA!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HERMONA!

Vieras
Voi KELE!

Tuli käymään meillä. Siinä kahveja juodessa alkoi sitten syyllistää minua siitä, että hänen poikansa on tuhlannut minuun niin paljon rahaa ja kysyi, että kai sinä sentään tästä asunnosta vuokraakin maksat.
Pysyin rauhallisena, totesin, että puolin jos toisin ollaan toisiamme autettu omilla tavoillamme ja että tietysti minä maksan asunnosta vuokraa (yli puolet maksan minä).
(On totta, että mies on mulle ostanut paljon erilaisia asioita ja "tuhlannut" rahaa, mutta eipä tuo ole miestä haitannu, enkä tosiaan ole sitä pakottanu)

Sitten anoppi yltyi, morkkasi minua surutta. Olen kuulemma liian nuori, liian hulttio, liian köyhä, liian laiska, käytän hyväkseni hänen poikaansa yms. Olen miestä 5 vuotta nuorempi, opiskelen, hoidan kotimme talouden - ilmeisesti yhdistelmä, mikä riepoo anoppia?

Kun haukkuminen yltyi piilovittuilun ja näsäviisaiden kommenttien muodossa vielä hetken, kolautin kuppini pöytään ja sanoin anopille, että painu vittuun. Yksinkertaisesti en kestä kuulla paskapuhetta itsestäni omassa kodissani. Anoppi lähti, tais viedä mukanaan meidän välit. Ja arvatkaapa haittaako! Mies kans aivan raivona äidilleen, ei ollut just silloin kotona kun anoppi piti tuon purkauksensa.

Anoppi-rukka kun ei tiedä, että meidän suhteessa tuo mies on ollut se, joka paskatemppuja harrastanut, vaikka minkälaista kakkaa löytyy hänen omasta menneisyydestään ja paljon pahaa mullekin tehnyt. Minä olen pitänyt poikansa pystyssä, opettanut uskomaan itseensä, opettanu käytöstavat, rakastanu ja antanu paljon anteeksi. Tässä kiitos.

Kiva lukea että joku ei anna itseään kohdella huonosti. Oikein tyrskähdin kun luin että painu vittuun. Hienoa että osataan antaa arvo itselle eikä vaan kuunnella lampaana turhanpäiväistä haukkumista.

Joo anopin käytös ollut oikeastaan koko meidän yhdessäolomme ajan tuollaista tökeröä.
Minuun suhtautunut nihkeästi, kun taas miehen veljien tyttöystävät (minua vanhempia, töissäkäyviä) ovat olleet niin ihania, niin ihania. No, olen yrittäny olla välittämättä. Kaikista ei voi pitää, toki jonkinlaiset käytöstavat ois aikuisella ihmisellä suotavia.

Nyt sitten tämä, viimeinen pisara. En ehkä ihan tätä ois toivonu, mutta jos noin kohtelee minua, niin ilmeisesti tätä haluskin. Saapahan nyt ihan syyn kanssa haukkua minua siellä muille lapsilleen ja näitten puolisoilleen! Niin, ja muisti myös mainita, että "jos lapsia joskus meinaatte tehä, niin niillä ei ole meille mitään asiaa! Meillä on jo maailman parhaimmat lapsenlapset!"

samassa veneessä kellutaan... yli vuoteen oo pidetty yhteyttä, kun ei saa muut hänen poikaa rakastaa... niinhän se on et anoppi ja miniä rakastaa samaa miestä...koeta jaksaa...

Voi jäyses! Se on kuule sulle kateellinen! Sinuna en kyllä tuollaisen jälkeen enää koskaan tapaisi koko eukkoa. Kyllä se anoppi tietää, että olet liian hyvä hänen pojalleen ja se sitä riepookin. Hyvä että sait sanottua takasin.