Nyt meni kuppi nurin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sotanorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sotanorsu

Vieras
Lapset on nukkumassa, tultiin justiinsa lastenklinikalta kuopuksen lääkärikontrollista ja ajattelin hetkeksi tulle viettämään tänne aikaa.
Mutta jumankekka että alkoi ottaa päähän tämä ihmisten valitus kaikesta maan ja taivaan välillä - kun lapsen ei syö ja mies ei siivoa ja töissä on huono ilmapiiri ja jalkapohjassa on syylä.

Koko päivän sairaalassa katsellut pieniä lapsia, vauvojakin jotka on oikeasti sairaita ja vanhemmat väsyneitä jatkuviin hoitoihin.Silti ei heidän kuule valittavan juuri mistään, ollaan tyytyväisiä siitä jos lapsi pääsee viikonlopuksi kotiin ja edes pääsee itse kävelemään.

Että alkoipa ottamaan päähän kaikki turhasta valittajat !
Olisitte edes johonkin joskus tyytyväinen.

mua väsyttää ja mulla on luultavasti oikeus tuntea niin vaikka maailmassa on sairastavia ja nälänhätää tms. voin sanoa sen myös ääneen. jos mua harmittaa se että lapsi syö huonosti niin se harmittaa, joskus harmittaa sitten sairastaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sotanorsu:
Lapset on nukkumassa, tultiin justiinsa lastenklinikalta kuopuksen lääkärikontrollista ja ajattelin hetkeksi tulle viettämään tänne aikaa.
Mutta jumankekka että alkoi ottaa päähän tämä ihmisten valitus kaikesta maan ja taivaan välillä - kun lapsen ei syö ja mies ei siivoa ja töissä on huono ilmapiiri ja jalkapohjassa on syylä.

Koko päivän sairaalassa katsellut pieniä lapsia, vauvojakin jotka on oikeasti sairaita ja vanhemmat väsyneitä jatkuviin hoitoihin.Silti ei heidän kuule valittavan juuri mistään, ollaan tyytyväisiä siitä jos lapsi pääsee viikonlopuksi kotiin ja edes pääsee itse kävelemään.

Nii-in..toisaalta tuolla sinun logiikallasi ei kukaan saa ikinä valittaa mistään koska aina löytyy joku jolla on asiat huonommin.

Joillakin esim. se ettei mies siivoa voi olla viimeinen asia joka lopulta katkaisee kamelin selän eli takaa voi löytyä paljon kertynyttä taakkaa. Et voi tietää kuinka paljon ne sairaalassa tapaamasi ihmiset valittavat kotioloissa. Sitäpaitsi elämän luonteeseen kuuluu se ettei ihminen voi elää loputtomiin kriisin aiheuttamassa shokkivaiheessa jossa ns. elämän arvot asettuvat kohdalleen, ei valiteta turhasta yms. Kriisin jälkeen elämä palautuu arkiseksi ja pienetkin asiat voivat alkaa hiertää. Sairastumisen aiheuttamassa kriisissä myös parisuhde on usein kovilla, se ei vaan näy päällepäin tai suhde ajautuu kriisiin vasta kun sairaudesta on selvitty. Ei kaikki ole aina sitä miltä näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sotanorsu:

Nii-in..toisaalta tuolla sinun logiikallasi ei kukaan saa ikinä valittaa mistään koska aina löytyy joku jolla on asiat huonommin.

Mutta taas tuokin tekee aloituksen turhaksi. Valitushan sekin on.

Aina jossain jollakulla on asiat huonommin - ei sitä rajaa voi sillä lailla alkaa vetämään! Parempi, että me puramme turhautumamme ja väsymyksemme ja vitutuksemme täällä kuin lapsille tms.

Yhteistyössä