nyt meni herne nenään (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt kiukuttaa. Olen yh ja vapaa illat on tosi harvassa. Nyt sain tänään yllättäen vapaata ja päätin kysyä paria kaveria,josko lähtisivät vaikka illalla ulos syömään tai jotain keksittäis. Mutta ei. Ei kuulema ole rahaa, eivätkä jaksa. Totta on, että he ovat monesti pyytäneet minua ja olen kieltäytynyt,koska ei ole ollut lapsenvahtia. Tämä tuli puun takaa, joten he eivät voineet varautua.. Mutta JOKA IKINEN viikonloppu yleensä käyvät baarissa ryyppäämässä, niin nyt ei sit ole halua eikä rahaa mihinkään lähtee. Varmaan jos ryyppäämään oisin pyytänyt niin ois seura kelvannut. No mut mikäs tässä. Istun sitten yksinäni koneen ääressä ilmeisesti koko illan. On se kiva kun on kavereita :(

siis sä sait tänään yllättäen vapaata ja nyt oot herne nenässä kun kaverit ei ollutkaan valmiina lähteen ulos sun kanssa.

pikkusen viimetipassa kyllä kysyit. vai meinaatko ettei ihmisillä (kavereilla) voi olla muuta tekemistä kun odottaa koska sulle sopis lähtee ulos???

Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti meni koko palko:
siis sä sait tänään yllättäen vapaata ja nyt oot herne nenässä kun kaverit ei ollutkaan valmiina lähteen ulos sun kanssa.

pikkusen viimetipassa kyllä kysyit. vai meinaatko ettei ihmisillä (kavereilla) voi olla muuta tekemistä kun odottaa koska sulle sopis lähtee ulos???

eipä heillä tunnu olevan muutenkaan viikonloppusin muuta tekemistä kun ryypätä, näin ainakin mulle sit raportoivat. no mut ei tarvi kysyä toista kertaa. ekä kuulema mitään suunnitelmia heillä ollut tälle illalle muuta,mut ei niin ei.
ja joo,meni ihan koko paljo ja syvälle. mun aina oletetaan vievät lapset hoitoon kun näille eräille tietyille tyypeille sopii ja lähtee viiden minuutin varotusajalla johonkin. minä pistin aamulla jo seitsemän aikaan viestiä että mitähän illalla tekevät josko pääsis mukaan.

Yhteistyössä