Nyt meni hermot Nordeaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
Mulla on Nordeasta joustoluottoa aikanaan nostettuna, ja nyt melkein kokonaan pois jo maksettukin. Joulukuun alussa kävin pankissa henk.koht. sopimassa, että luoton suuruus lasketaan sille todelliselle velkatasolle, eli että kuukausierä pienenee. Joulukuun puolivälissä sain ilmoituksen suoraveloituksesta, missä lyhennys olikin kasvanut, eli sen piti olla 50 euroa, ja se olikin 150 euroa. Pankkitäti tehnyt kämmin lyhennysprosentissa. Soitin palvelunumeroon ja tein maksusuunnitelmaan muutoksen, tämä maksoi yllättäen 35 euroa. Nyt kävi tililläni ilmi, ettei joulukuussa mennytkään lainkaan tuota lyhennystä, ja se kummittelee nyt tilitiedoissa-ja takuuvarmasti on tilillä tuolloin ollut rahaa |O Nyt meneekin sitten yhtäkkiä yli 180 euroa.....

Niinkuin tuo ei olis tarpeeksi, niin autolainan kanssa kämmäävät myös, mulla piti olla joulukuussa maksuvapaa, joten en maksanut. Nyt siitäkin on merkintä tilitiedoissa, vaikka pankin kämmi tämäkin. Kesällä maksuvapaan käytin myös ja silloin onnistui ilman eri ilmoituksia..... PRKL!

Vituttaa tämmöinen, kun aina oon kaikki lainani ja maksuni hoitanut ajallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Taivaannasta:
Me mieheni kanssa vaihdettiin osuuspankkiin viimesyksynä. Ei oltu tyytyväisiä Nordean palvelun laatuun eikä henkilökohtaiseen kohteluun. Nyt olemme olleet tyytyväisiä uuteen pankkiin. Kannatan vaihdosta!

ihan kuin meillä! :attn:

Kyllä tämä saa minutkin miettimään pankin vaihtoa. Harmittaa vaan, kun just vuosi sitten mieskin vaihtoi Nordeaan, kun olin suositellut ja kaikki siihen saakka aina pelannut hienosti. Nyt sapettaa vietävästi.....

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
No höh. :/ Me ollaan oltu jo kauan nordean asiakkaita eikä oo koskaan ollu mitään polemiikkiä pankin kans. =)

Ei meilläkään! Ja tänään oltiin Messilässä Nordean junioriklubin järjestämässä Snow Games tapahtumassa ja huisin kivaa oli ja aivan mieletön ilotulituskin =)

Yhteistyössä