Nyt menee hermot tohon Elisaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murrr

Vieras
Ensinnäkään sieltä ei koskaan saa vastausta, kun yrittää soittaa. Puhelinlaskustani varmaan puolet muodostuu siitä, että olen kuunnellut niiden tilulilu-musiikeita vastausta saamatta.

Edelliskuussa ilmeisesti posti hukkasi laskuni ja sähköpostilla lopulta pyysin monta kertaa uutta laskua. Lopulta postissa tuli huomautuslasku samana päivänä kuin tuli uusi seuraavankuun lasku, johon oli lisätty myös se edelliskuu.

Niissä ei ollut huomautuskuluja lisätty, koska olin yhdessä postissani jo maininnut, että en ole mielestäni velvollinen maksamaan sitä vitosen huomautuskulua koska olen monta kertaa uutta laskua pyytänyt ja AJOISSA ennen eräpäivää.

Mutta nyt kun tuli taas uusi lasku viime kuulta niin kappas kun on lisätty huomautuskuluja tuohon se vitonen. Meinaskohan ne, että en jaksa kiinnittää enää huomiota asiaan.

Yritin soittaa taas kerran tuloksetta ,mutta piston lopulta sähköpostia ja ilmoitin että pian vaihtuu liittymäkin niin ei tarvi enää yrittääkään lähettää laskuja.

Tää on niin tätä. Jos jokainen aina ilmoittaisi, että en ole maksanut, kun posti on hukannut laskun, niin jo olisi mylly. Mistä tiesit muuten pyytää laskua useampaan kertaan ENNEN eräpäivää ? Huomasitko aivan itse, että lasku ei ollutkaan tullut asianmukaisesti postissa määrättynä päivänä? Joku tässä tarinassa mättää.

Oma-Elisan sivuilla pystyy maksaan avoimet laskut.... Mutta muuta siellä ei sitten oikein pysty tekemäänkään! Ei edes osoitteenmuutosta... Ja sit kehtaavat laskuttaa puhelin-asioinnista. Ihan hanurista tuo heidän "asiakaspalvelunsa" kyllä on... Ite marssin viimeksi ihan elisan liikkeeseen puhumaan ihmiselle face-to-face :D

Alkuperäinen kirjoittaja laskuttaja (ei Elisa):
Tää on niin tätä. Jos jokainen aina ilmoittaisi, että en ole maksanut, kun posti on hukannut laskun, niin jo olisi mylly. Mistä tiesit muuten pyytää laskua useampaan kertaan ENNEN eräpäivää ? Huomasitko aivan itse, että lasku ei ollutkaan tullut asianmukaisesti postissa määrättynä päivänä? Joku tässä tarinassa mättää.

Heh... No ei kai sitä mikään Einsteini tarvi olla, että tajuaa odottaa laskua tiettynä aikana. Laskussa on eräpäivä aina kuun lopulla ja se tulee tässä kohta alkukuun jälkeen aina. Eli kun sitä ei näkynyt missään ja tiesin eräpäivän lähestyvän niin toki älysin sitä odotella. Lisäksi edellisessä laskussa aina lukee arvioitu seuraava eräpäivä.

Tässä tarinassa ei mätä mikään, mutta sulla selvästi korvien välissää mättää joku... tai on mätää.. mistä minä tiedän mitä. Mutta aika monet aikuiset ihmiset tietää koska laskut tulee ja koska niissä on eräpäivä, ei se mitään tähtitiedettä ole.

Ja elisakin ilmoitti siis lähettäneensä silloin alkukuusta sen laskun, mutta niin vain oli kadonnut. Sain muuten jälkikäteen tietää, että eräs netistä tilaamani pakettikin oli samoihin aikoihin palautunut takaisin lähettäjälle koska sitä ei haettu postista. En saanut mitään pakettikorttia eli lienee sitten saman päivän posteja se kuin tuo elisan laskukin, koska kumpaakaan ei ikinä tullut minulle. Mitähän muuta on hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Oma-Elisan sivuilla pystyy maksaan avoimet laskut.... Mutta muuta siellä ei sitten oikein pysty tekemäänkään! Ei edes osoitteenmuutosta... Ja sit kehtaavat laskuttaa puhelin-asioinnista. Ihan hanurista tuo heidän "asiakaspalvelunsa" kyllä on... Ite marssin viimeksi ihan elisan liikkeeseen puhumaan ihmiselle face-to-face :D

Joo. Omaelisa sivuille ne minutkin ekana käskivät, mutta yrityksistäni huolimatta en pääse sinnekään kirjautumaan. Tai siis tunnistautumaan. Joka kerta kun tunnistaudun pankkitunnuksilla sinne niin sen jälkeen toiminta keskeytyy. En viitsi enää edes koittaa.

Yhteistyössä