Nyt men oikeasti tiedä mitä pitäis tehdä.. tai olla tekemättä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Naapurin yh, jolla on 2 muksua ulkomaalaisen miehen kanssa saa jatkuvasti törkeitä lappuja toiselta naapurilta, alakerran juoppo-mieheltä.
Laput ovat ehdottomasti k-18 matskua, näin kärjistäen sanottuna naapurin yh on rotupetturi ja huora joka antaa kaikille ulkomaalaisen saastuttamaa toosaansa. Että näin |O :headwall:
Naapurin yh ei tiedä keneltä laput tulee, mä näin kerran kun toi naapurin juoppo niitä rustas parvekkeella.. tekis niin v*tusti mieli soittaa kytille tai jotain, mut millä näytöllä |O Ja naapurin yh ei näytä yllätys yllätys niitä lappuja säästelevän, kun niitä nuo meidän roskakatos tursuaa.

En tiedä, vituttaa suoraan sanoen, oli pakko vähän purkautua. Kiitos.

Voithan jossain sopivassa välissä huomauttaa tälle yh:lle, että kuka on lähettäjä. sano vaik sille, et tunkee ne kirjeet sen juopon postiluukkuun takasin :D Sittenpähän se juoppo tietää, että tämä yh tietää, kuka ne on lähettänyt...

Toisaalta kannattaako siun sitten siihen soppaan mennä ettet vaan joudu itse vaikeuksiin?! Tiedä tuota.

Kerro ihmeessä.
Muistelen että jokunen vuosi sitten täällä Helsingissä veti joku äiti naapurinsa oikeuteen kun oli herjannut hänen tummia lapsiaan. Ja sai kyllä jotkut sakot se urpo naapuri.

Ai että kun ihmiset on tuhmia ja ilkeitä :'(

mä todennäkösesti kertoisin yh:oolle  ja neuvoisin tekemåään niin että oottaa hetken viel.. et niitä lappuja tulee lisää ja säästämään ne!!!  niin että näyttöä kertyy ja  sen jälkeen vois jututtaa juoppo setää..  jos tulee ongelmia niin sitten näytön kanssa poliisille..   ja   jos vaikka  on  puhelimes kamera tai jotain nii vois vaikka kuvankii napata ..  jos sattuu saamaan

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Jospas vaikka mainitsisit sille juopolle että tiedät sen touhuista. Josko pelästys? Ja lakkaisi?

Tähän men usko, kun se on niin kovaa vanhaa äijää et huh. *huokaus*

No sit ilmotat sille yh:lle epäilys. Ja sanot et säilyttää noita viestejä jonkun aikaa ja menee tekeen rikosilmoituksen niistä ja kertoo että epäilee tota?

Yhteistyössä