Nyt maailmanparhaat kissankarkotteet ilmoille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitruunankuoret, appelsiininkuoret ja on ostettavissa kaupasta kissakarkotetta.

Nuo kissakarkotteet vaan maksaa niin mahdottomia...täytynee kokeilla noita kuoria

Mä ostin kerran jotain kissakarkotetta, kokeilin josko auttas siihe ettei pennut pissis nurkkaan, ne vaan kävi nuuskasemassa sielä, lähti pois mutta kun vähän kuivui ni ei välittäny enää ollenkaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitruunankuoret, appelsiininkuoret ja on ostettavissa kaupasta kissakarkotetta.

Nuo kissakarkotteet vaan maksaa niin mahdottomia...täytynee kokeilla noita kuoria

ei auttanu meillä kuoret, kissa(t) käy paskantaa ja kusemassa kukkapenkkiin ei toivoakaan että olisi yrttitarhaa siinä (hyi!) Ainut mikä tehos vähän niin se karkotesumute (eteerinen sitrusoljy)

meillä nuo kissat käy merkkaan meijän portaikon. kiva ku portaita nousee ylös ni haju vaan voimistuu. mulla on vielä tapana pitää ulko-ovee auki ni olipas yks käyny meijän kylppärinki merkkaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Jos maltat vahtia ja ruiskautat kunnon vesisuihkun pariin otteeseen kun katti ilmaantuu paikalle niin että kastuu mieluiten läpimäräksi niin se kyllä toimii!

tuo tuntuu yöaikaan käyvän tuolla...eli ei muuta kuin yöksi vahtiin (c; Päivällä oon heti valmis...ei tartte kahta kertaa sanoa (c=

Meillä ei auttanut sitruuna, ei appelsiini, ei kissankarkoitteet, ei mustapippuri, ei kaneli, ei etikka, ei sitruunapippuri...ei vesisuihkut kissan naamaan, ei mikään.

Ainoastaan se, että heitettiin kissanpaskat naapurin ovelle, auttoi hetkellisesti. Sekä se, että tehtiin toisen naapurin kanssa isännöitsijälle valitukset ja isännöitsijä ystävällisesti antoi kissanomistaja-naapurin valita että pysyvätkö kissat sisällä, loukuttaako taloyhtiö ne ja vie lopetettavaksi, vai antavatko he kissat pois. He antoivat kissat pois :D

Tykkään kissoista, mutta jos haluaisin kukkapenkkiini kissanpaskaa, patiolleni kissanpissaa, lasteni rattaisiin/nukenvaunuihin/puutarhakalusteiden tyynyihin/yms kissankarvoja ja -pissaa, tai kissan sohvalleni löhöämään, niin ottaisin oman kissan |O

kuulemma sellainen "naksutinkoulutus" toimii hyvin vierailla pihoilla liikkuviin kissoihin.piekkariin äänenvaimennin niin siitä ei kuulu kuin pieni naksaus ja kissaongelma on sen kissan osalta hoidettu.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meillä ei auttanut sitruuna, ei appelsiini, ei kissankarkoitteet, ei mustapippuri, ei kaneli, ei etikka, ei sitruunapippuri...ei vesisuihkut kissan naamaan, ei mikään.

Ainoastaan se, että heitettiin kissanpaskat naapurin ovelle, auttoi hetkellisesti. Sekä se, että tehtiin toisen naapurin kanssa isännöitsijälle valitukset ja isännöitsijä ystävällisesti antoi kissanomistaja-naapurin valita että pysyvätkö kissat sisällä, loukuttaako taloyhtiö ne ja vie lopetettavaksi, vai antavatko he kissat pois. He antoivat kissat pois :D

Tykkään kissoista, mutta jos haluaisin kukkapenkkiini kissanpaskaa, patiolleni kissanpissaa, lasteni rattaisiin/nukenvaunuihin/puutarhakalusteiden tyynyihin/yms kissankarvoja ja -pissaa, tai kissan sohvalleni löhöämään, niin ottaisin oman kissan |O

Mulla on tässä se ongelma etten tiedä kenen kissa se on tällä hetkellä /c=

Alkuperäinen kirjoittaja kissat kiinni taajamassa:
kuulemma sellainen "naksutinkoulutus" toimii hyvin vierailla pihoilla liikkuviin kissoihin.piekkariin äänenvaimennin niin siitä ei kuulu kuin pieni naksaus ja kissaongelma on sen kissan osalta hoidettu.

tää olis hyvä (c=

Mulla on tässä se ongelma etten tiedä kenen kissa se on tällä hetkellä /c=

Laita pihaan loukku, ja toimita kissa löytöeläintaloon. Omistaja saa sitten sen sieltä noutaa korvausta vastaan - ehkä oppii pitämään kisunsa kiinni :)

Ärsyttää ku kissat käy paskomassa ja kuseksimassa pihan joka nurkkaan ja koira käy syömässä sit niitä paskoja. Sillon ku näen että kissa on mun pihalla päästän koiran saman tien ajamaan sen pois. Jos kissat saa olla vapaana ja paskoa ympäri ämpäri joka paikkaa niin kyllä minäki koirani irti päästän!!! Paras kissan karkoitin on koira!!!

Ärsyttää ku kissat käy paskomassa ja kuseksimassa pihan joka nurkkaan ja koira käy syömässä sit niitä paskoja. Sillon ku näen että kissa on mun pihalla päästän koiran saman tien ajamaan sen pois. Jos kissat saa olla vapaana ja paskoa ympäri ämpäri joka paikkaa niin kyllä minäki koirani irti päästän!!! Paras kissan karkoitin on koira!!!

Se on koirasi vika, jos paskaa syö. Annat tietenkin koiran nuolla naamaasi, vaikka tiedät, että kaikki koirat syö paskaa ja sitä on aina niiden suu täynnä.

Hienoa, ja sitten se sinun irti oleva koira vääntää sontaa joka paikkaan, ja sitä tulee enemmän kuin kissalta.

Yhteistyössä