E
Erittäin hermo
Vieras
Nyt palaa hermo totaalisesti. Joku noista naapurin kissoista kulkee tuossa mun kukkapenkissä. Auttaako sitruunamehu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitruunankuoret, appelsiininkuoret ja on ostettavissa kaupasta kissakarkotetta.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa :Kohtelias naapuri kyllä sais tarjota sen kissankarkotteen.
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:etikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitruunankuoret, appelsiininkuoret ja on ostettavissa kaupasta kissakarkotetta.
Nuo kissakarkotteet vaan maksaa niin mahdottomia...täytynee kokeilla noita kuoria
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitruunankuoret, appelsiininkuoret ja on ostettavissa kaupasta kissakarkotetta.
Nuo kissakarkotteet vaan maksaa niin mahdottomia...täytynee kokeilla noita kuoria
Alkuperäinen kirjoittaja pöh!:kissa kukkapenkissä. voi paska mitkä murheet!
Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:Jos maltat vahtia ja ruiskautat kunnon vesisuihkun pariin otteeseen kun katti ilmaantuu paikalle niin että kastuu mieluiten läpimäräksi niin se kyllä toimii!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meillä ei auttanut sitruuna, ei appelsiini, ei kissankarkoitteet, ei mustapippuri, ei kaneli, ei etikka, ei sitruunapippuri...ei vesisuihkut kissan naamaan, ei mikään.
Ainoastaan se, että heitettiin kissanpaskat naapurin ovelle, auttoi hetkellisesti. Sekä se, että tehtiin toisen naapurin kanssa isännöitsijälle valitukset ja isännöitsijä ystävällisesti antoi kissanomistaja-naapurin valita että pysyvätkö kissat sisällä, loukuttaako taloyhtiö ne ja vie lopetettavaksi, vai antavatko he kissat pois. He antoivat kissat pois
Tykkään kissoista, mutta jos haluaisin kukkapenkkiini kissanpaskaa, patiolleni kissanpissaa, lasteni rattaisiin/nukenvaunuihin/puutarhakalusteiden tyynyihin/yms kissankarvoja ja -pissaa, tai kissan sohvalleni löhöämään, niin ottaisin oman kissan |O
Alkuperäinen kirjoittaja kissat kiinni taajamassa:kuulemma sellainen "naksutinkoulutus" toimii hyvin vierailla pihoilla liikkuviin kissoihin.piekkariin äänenvaimennin niin siitä ei kuulu kuin pieni naksaus ja kissaongelma on sen kissan osalta hoidettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on tässä se ongelma etten tiedä kenen kissa se on tällä hetkellä /c=
Ärsyttää ku kissat käy paskomassa ja kuseksimassa pihan joka nurkkaan ja koira käy syömässä sit niitä paskoja. Sillon ku näen että kissa on mun pihalla päästän koiran saman tien ajamaan sen pois. Jos kissat saa olla vapaana ja paskoa ympäri ämpäri joka paikkaa niin kyllä minäki koirani irti päästän!!! Paras kissan karkoitin on koira!!!
Ärsyttää ku kissat käy paskomassa ja kuseksimassa pihan joka nurkkaan ja koira käy syömässä sit niitä paskoja. Sillon ku näen että kissa on mun pihalla päästän koiran saman tien ajamaan sen pois. Jos kissat saa olla vapaana ja paskoa ympäri ämpäri joka paikkaa niin kyllä minäki koirani irti päästän!!! Paras kissan karkoitin on koira!!!