Nyt mä olen pilannut ne!!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Meinaan lapset.

Mulla, "uraäidillä", oli tänään yh-päivä, kun isäntä oli kylillä hoitamassa asioita.

Kuskasin koko katraan mukaan kauppaan, ja annoin jokaisen ostaa haluamansa karkkipussin. Ostin niille täytekeksejäkin.
Lounaaksi valittiin mielikuvituksellisesti pakastepizzaa ja pillimehuja.
Jälkkäriksi saivat ostaa suklaavanukkaat kermavaahdolla, ja paketin mehujäitä.

Kun päästiin kotiin, syötiin ne pizzat, juotiin pillimehuja, ja jälkkäriksi lapset sai vanukkaansa.

Sitten pistin niille piirretyt pyörimään, että sain lojua sohvan pohjalla kirjan kanssa. Siinä meni mehujäät, ja aika monta pätkää Mansikka Marjaa digiboxilta...

Nyt niillä on varmasti hampaat pilalla, liikalihavuus kolkuttelee ovella, ja kaikki se E-koodien ja piirrettyjen määrä varmaan pehmentää niiden päät, eikä niistä tulekaan lääkäreitä ja ydinfyysikkoja.

Eikä mulla ole edes huono omatunto. Voitte kivittää nyt.

Tollaset valmisruuan ja lasten itsevalittujen syötävien luppopäivät on ihan kivoja välillä. En mäkään pingota aina.
Varmaan teillä kaikki nautti päivästä :-)

Mulla on paha tapa,et en osaa kieltää lapsilta mitä ne toivoo kaupasta. Ostetaan,mut niitä syödään kuitenkin kohtuudella eikä kerralla hotkita.
En usko että lapseni siitä on pilallemennyt. Molemmilla hyvät hampaat ja hoikkia ovat. Olen saanut monesti kuulla siitä mitä lapsille ostan. Meillä syödäänkunon kotiruokaa jahedelmiä ja vihanneksi myös.
Joten ihan on sallittua hemmotella lapsia ja itseään :)
Ei tue kiviryöppyä niskaan täältä.

Pikku tyttäreni on vasta 1v 8kk ja olen jo nyt onnistunut pilaamaan hänen tulevaisuutensa (tosin pieleen meni jo valmistusvaiheessa, kun isäksi hänelle valitsin tavallisen, keskimittaista hieman lyhyemmän ja kesikituloista hieman köyhemmän miehen, pitkän, rikkaan ja komean suomenruotsalaisen sijaan). Noh, nyt lomalla olen systemaattisesti, oma laiskuuttani ja mukavuuden haluani turmellut sen vähäisenkin hyvän tulevaisuuden orastavan kasvun! Aamuisit kun tyttäreni kukonlaiulun aikaan herää laitan hänelle muumit pyörimään, teen pari juusto leipää (en siis ravitsevaa kaurapuuroa) ja tarjoilen ne hänelle olohuoneen ruokailuryhmän ääräessä muumeja katsellen! Tarkennukseski vielä, että lapsi siis katselee muumeja, en minä, sillä itse käyn pitkäkseni sohvalle ja torkun muumijakson pituisissa pätkissä vielä reilun tunnin ajan! Loman aikana on myös muutama muukin "huonoäiti"-sulka kerätty hattuun... Eräänä kuumana, helteisenä päivänä en jaksanut raahautua kauppaan, saati seistä hellan ääressä kokkaamassa ravitsevaa ja terveellistä ateriakokonaisuutta, joten pakkasin tytön autoon ja suuntasin eräälle maailmanlaajuiselle, suorastaan lihavuutta lietsovalle pikaruokaketjulle. Tilasin suoraan autoon meille epäterveelliset annokset ruokaa, lapselle siis kananugetteja ja osuus omista ranskalasistani. Eikä siinä vielä kaikki, kotiin päästyämme levitimme vain peiton sohvan päälle ja söimme nämä syntiset herkut sohvalla pikku kakkosta katsellessa! HUH... Helpotti!

Miten sä meah oot kehdannut niin tehdä??? Eikö vaan et kauppaankin menitte sitten huonoissa vaatteissa? Huh huh härre gyyden voin vaan kuvitella miten huonosti ne lapset nyt voi tuollasen päivän jälkeen.....

:D:kiss:;):D

Yhteistyössä