Nyt mä luovutan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Oli viides yli 30 rivin vastaus tänä iltana, joka hävisi Service unvailable -ilmolituksen myötä. Oon liian vanha kirjoittamaan samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Joten soon moro tältä illalta :wave: :wave:

Teeppä näin: ennen kuin painat "Vastaa" nappia, niin maalaa hiirellä kirjoittamasi teksti ja hiiren väärällä napilla "Kopioi" ("Copy"). Jos kirjoitus häviää bittitaivaaseen, niin kirjoittamasi teksti on tallessa leikepöydällä. Eli eikun uudelleen vastaamaan ja hiiren väärällä taas, tällä kertaa "Liitä" ("Paste").

Näppäinkomennolla tuo menee Ctrl+A Ctrl+C ja tarvittaessa sitten Ctrl+V

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kikka:
Teeppä näin: ennen kuin painat "Vastaa" nappia, niin maalaa hiirellä kirjoittamasi teksti ja hiiren väärällä napilla "Kopioi" ("Copy"). Jos kirjoitus häviää bittitaivaaseen, niin kirjoittamasi teksti on tallessa leikepöydällä. Eli eikun uudelleen vastaamaan ja hiiren väärällä taas, tällä kertaa "Liitä" ("Paste").

Näppäinkomennolla tuo menee Ctrl+A Ctrl+C ja tarvittaessa sitten Ctrl+V
Tota teinkin aikoinaan, mutta ei oikeesti voida palstaa uudistaa ja uudistaa ja uudistaa ja uudistaa ja silti sitä alkeellisintakaan virhettä ei saada korjatuksi. Mä olisin työtön alta aikayksikön, jos sanoisin loppukäyttäjille, että kopioikaa leikepöydälle.

Yhteistyössä