Nyt mä kyllä lopetan! (testaamisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Menkat on pian 2 viikkoa myöhässä, terolutit käytössä joten niiden EI PITÄISI tulla koskaan myöhemmin. Tähän mennessä olen tehnyt jo 4 testiä ja vienyt kerran pissanäytteen terveysasemalla. Kaikki on ollut negoja paitsi Aconin herkkä joka tarjosi viivan paikkaa mutta sitä se tarjoaa aina. Mä en kestä tätä enää! Oireita on, ja tiedän, ne voi olla myös menkkaoireita tai sitten mä kuvittelen ne. Eikä stressaamisen pitäisi vaikuttaa kun terolutin kuuluu käynnistää vuoto vaikka mikä olisi! |O :kieh: Rahaa palaa ja hermot menee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Ei ne Teroilla aina tule. Jos ja kun ilmeisesti et nyt ole raskaana, tarvitse vahvemman keltarauhashormonikuurin menkkojen houkutteluun.

Sehän tässä juuri harmittaakin :headwall: Tähän asti terolutit on toiminut niin kuin pitääkin. Esikoista kun tehtiin, söin niitä yli puoli vuotta ja joka kerta vuoto alkoi 2 päivää viimeisen pillerin jälkeen. Samoin nyt jo usemman kierron syönyt ja tähän asti aina toiminut. Ottaa päähän tämä kroppa joka ei suostu edes hormoneilla toimimaan!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene yksityiselle veritestiin josta saat tuloksen numeroina eli hcg-arvon. Sen jälkeen lääkäriin että saat kropan toimimaan :)

Tämä on yksi vaihtoehto mutta se on kuulemma niin kallis (n. 70e) että en mielellään maksa sellaista summaa kun eikö pissatestit ole kuitenkin yhtä luotettavia?