Nyt mä joudun turvautumaan teidän apuun koiran ruokinnan suhteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Eli: Meidän koiruus on tähän asti syöny ProPacin lammas-riisiä, mutta nyt tota ei enää saa(on ilmeisesti lopetettu?). Ja ongelma on siis se, että monen kokeilun jälkeen toi oli ainoa mikä koiralle sopii, ja kakkaakin tulee tosi vähän.

Nyt olen joutunu syöttämään propacin kanaa- ja jumaliste sitä p*skan määrää, tuntuu että koiralla ei mikään tosta ruuasta imeydy! Kotiruokaa saa aina puolet, mutta silti. Mistä ihmeesä mä nyt löydän sille sopivat nappulat? :( En vaan jaksais taas sitä samaa ruljanssia, eli kokeilla kymmeniä eri ruokia : /

Meillä koirat syö Britcare lammas-riisi koiraruokaa..löytyy Mustista&Mirristä
http://www.pfcfinland.com/britcare/koiranruoka-adultsmall.html meillä kaksi pientä koiraa, tätä ja viimeksi ostettii pennuille tarkoitettua kun tuo yksi on vielä pentu.

niin no, sitähän ei tiedä kun kokeilemalla vaikka suositeltais mitä...
meillä herkkämahanen koira ja syö happy dogin "hiutalepuuroa" ja nappuloita... toinen sellainen teräsvatsa ettei mee mistään sekaisin.
kaverin ehrkkämahaiselle tuo happy dog taas ei sopinut alkuunkaan, läpipasko kaiken....

kurjaa se oikeen ruuan etsiminen on, meillä meni yli vuosi ennenkun löyty oikeesti hyvä ruoka kun ei sitä ihan parin päivän kokeilun jälkeen aina vielä tiedä et sopiiko vai ei.

Meillä koirat syö Britcare lammas-riisi koiraruokaa..löytyy Mustista&Mirristä
Brit Care meillä kaksi pientä koiraa, tätä ja viimeksi ostettii pennuille tarkoitettua kun tuo yksi on vielä pentu.
Mulle sanottiin mustista ja mirristä että ton pitäs olla vastaava kun tuo propacin lammasriisi. Onko teijän koirilla ollu kakkamäärät millaset? Ja mikä hintasta toi on suurinpiirtein(vaikkei sillä kovinsuurta merkitystä olekkaan- kunhan vaan sopiva löytyis). Ja meillä on sellanen 13kg koira

[QUOTE="tinttu";23695500]niin no, sitähän ei tiedä kun kokeilemalla vaikka suositeltais mitä...
meillä herkkämahanen koira ja syö happy dogin "hiutalepuuroa" ja nappuloita... toinen sellainen teräsvatsa ettei mee mistään sekaisin.
kaverin ehrkkämahaiselle tuo happy dog taas ei sopinut alkuunkaan, läpipasko kaiken....

kurjaa se oikeen ruuan etsiminen on, meillä meni yli vuosi ennenkun löyty oikeesti hyvä ruoka kun ei sitä ihan parin päivän kokeilun jälkeen aina vielä tiedä et sopiiko vai ei.[/QUOTE]
Niin- meillä kesti viimeksi n.vuosi että löydettiin sopiva, ja nyt on vuosi syöty tota ruokaa- ja eikun taas kokeilemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23695512:
Mulle sanottiin mustista ja mirristä että ton pitäs olla vastaava kun tuo propacin lammasriisi. Onko teijän koirilla ollu kakkamäärät millaset? Ja mikä hintasta toi on suurinpiirtein(vaikkei sillä kovinsuurta merkitystä olekkaan- kunhan vaan sopiva löytyis). Ja meillä on sellanen 13kg koira

olisko 2,5 kg pussi niin sellanen maksaa 15 euroa, ei mikään hinnalla pilattu. Kakka määrästä en voi sanoa mtn ku ovat äitini koiria ja se hoitaa ulkoilutukset oon pahoillani

Yhteistyössä