Nyt mä en tajua - kertokaa te...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Mitä eroa siinä on, että juonko mä pullollisen (sokeritonta) energiajuomaa päivässä vai poltanko about askin röökiä päivässä?

Töissä on ihan normaalia, että porukka käy tupakalla aina kun vaan voi, mutta kun mä avaan tuon pullon niin heti ollaan sanomassa... TÄH??

Lisäksi en juo kahvia mitä nuo muut yleensä kittaa mukitolkulla. Korvaan siis ennen juomani kahvin tuolla juomalla, koska mun vatsa ei kestä kahvia enää pisaraakaan.

Kertokaa te viisaammat mikä tuossa energiajuomassa on NIIN kamalaa verrattuna tuohon kahvimuki-tupakkasysteemiin??

Minä olen ihmetellyt sitä miten ihmiset jaksavat paasata minulle siitä, että EN juo kahvia enkä ole koskaan juonut. Miten se voi olla niin vaikea asia monelle. Kun en halua niin en halua ja pärjään hyvin ilmankin. Voi sitä ihmettelyn määrää kun menen kylään ja kerron kohteliaasti, että an juo kahvia, mutta teetä voin ottaa jos on tarjolla. Kaikki on ihan :o :o vaikka tämän pitäsi nykyään olla ihan normaali asia.

Gluteus maximus: mä olen törmännyt tähän kanssa TODELLA usein... Joskus esim. palaverissa noi vaan tuo mulle kahvia... ja sitten ollaan huuli pyöreänä kun en juo sitä ;)

Yhteistyössä