nyt mä en jaksa enää!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kuinka helkatin kauan näitä jalkoja pitää rasvailla että ne olis sellaset pehmoset?!! mullon niin kovat käkkyrä jalkapohjat ettei mitään rajaa!! monta viikkoa jo aamuin ja illoin oon laittanu jotain rasvaa, ni ei ne penteleet siittä kummene!! onko jollain joku idiootti varma keino, pehmittää jalkapohjat?!!! :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
kannattaa käydä jalkahoidossa. siellä enimmät kovettumat otetaan pois ja sen jälkeen itsehoito auttaa pysymään ihon kunnossa.

nyt vaan on niin että nää kintut on niin kamalan rumat etten mä kehtaa näitä lähtä kelleen esitteleen :ashamed: :ashamed: kuinkahan paljon tuota etikkaa tarttis lorauttaa ja minkähän verran vettä??

Mullakaan ei auttanut mikään kunnes näin mainoksen ja toisenkin mainosken =)

Ostin Scholl:in Foot Cream Mousse. Maksaa noin 8e. Ja tehoaa.
Sitten löysin Compeed Dry&Cracked Skin Cream (Johnnson&Johonnson) ostin 3,90 tarjouksesta.

Tykkään tästä viimesimmästä enemmän. Iltaisin olen laittanut ja ah kun on pehmeet jalkapohjat. Muihinkin kuiviin kohtiin kuten varpaan syrjät olen laittanut myös.

mä luulen ettei sun jalat ole ollenkaan pahimmasta päästä. pahimmat jalat joita mä olen hoitanut on löyhkännyt niin pahalta että jouduin pidättelemään oksennusta. oli jalkasieni, kynsisieni, hautumaa, varpaiden välissä haisevaa mömmöä... :x yöks.
suosittelen jalkahoitoa :)

Yhteistyössä