Nyt löytyi mulle sopiva laihdutusmuoto! Jee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -3 kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

-3 kg

Vieras
Olen ollut kaksi viikkoa syömättä mitään, missä on rasvaa yli 10 prosenttia. Lisäksi olen vähentänyt hiilareita niin, että riisiä/pastaa/perunaa syön vain yhdellä aterialla päivässä (ja silloinkin vähän). Syön vain ruisleipää.

Muuten olen elänyt ihan normaalisti. Liikuntaakaan en ole ehtinyt lisäämään. Ja viiniäkin olen lauantaisin juonut.

Ja 2 viikkoa - 3kg. Helppoa kuin heinänteko! Enää - 2kg kesätavoitteeseen ja aikaa on näin rutkasti. Liikunta alkaa ensi viikolla.

Suosittelen. :)

mulla sama. 4 viikossa karisi 7 kg, kuin itsestään. karkkipäivän pidän kerran viikossa ja pizzapäivä samana päivänä. liikuntaa en kerkeä lisäämään koska vuorotyö rajoittaa. nyt painoa pudonnut 14 kg ja lasku jatkuu. ihan vain ruokavalion muutoksella.

onpas hurja vauhti,hienoa vaan jos itestään lähtee...

mä joudun kattomaan joka ikisen suupalankin...ja se ärsyttää,oon ite kans ollut nyt vähähiilarisella,tai ainakin koittanut kattoa hiilareiden syöntiä.

sekä jumpilla käyn 3-4krt viikossa...tuntuu et ei kauheen nopeeta tipu,no okei nyt oon vasta ollut 2vko tällä linjalla...vielä pitäisi jaksaa jatkaa

No ne on nesteet mitkä on lähteneet. Ootas vaan kun tulee viikko 4 tai 5 niin paino alkaa jumimaan ja siinä kysytään sitten itsekuria. Ekaksi lähtee sultakin viinin lipittely. Sanotaanhan että alkoholin juonnin jälkeen keholla kestää 3 päivää palautua samalle tasolle mitä se oli ennen alkoa. Se että sulla on kaksi kertaa onnistunut, ei kerro mitään! Kuukausien kuluessa huomaat miten alko sotkee aineenvaihduntaa.

[QUOTE="vieras";27982855]Missä on rasvaa yli 10%, juustossa, mutta entä missä muussa?[/QUOTE]

No esim. tavallisessa sika-nautajauhelihassa. Kaikessa missä on kermaa (ruokakerma voi olla 10 prossasta, mutta en syö sitäkään). Kaikki leivonnaiset yms. makea. Suklaa.

Ja juu, tiedän, että on nesteet, mitkä lähtee ensin. Olen siis normaalipainoinen ja kaksi kiloa on vielä tavoitteeseeni. Sen uskon lähtevän samalla ruokavaliolla hitaampaan tahtiin ja salitreenit ja juoksulenkit lisäämällä.

Uskon myös, että tämänkaltainen ruokavalio sopii minulle hyvin muutenkin elämässä. Ja aion sen herkkuni, pari lasia viiniä, pitää itselläni jatkossakin :) . Mitään karkkipäiviä/herkkupäiviä kun en tarvitse (en pidä makeasta).

[QUOTE="kiinnostunut";27982908]Paljonko syöt hiilareita päivässä?[/QUOTE]

Syön päivässä yhden täysjyvä Real -leivän tai yhden jälkiuunileivän palasen (ruista siis). Päällä tomaattia, kurkkua (harvemmin mitään levitettä, en harrasta voita/margariinia leivän päällä).

Päivällisellä pasta/riisi/perunaa tyyliin 1 peruna/n. puoli desiä riisiä/täysjyväpastaa.

Lisäksi pistän välipalana syömääni profeel -rahkaan vehnäleseitä n. 2 tl.

En siis tarkkaan tiedä, miten paljon hiilareita missäkin on. Perusajatuksena mulla siis on, että "en syö mitään missä on yli 10 prossaa rasvaa ja vältä valkoista" = vaalea leipä/vaalea pasta/riisi yms.) En siis kauheasti ole laskenut/miettinyt mitään.

• Tykkää
Reactions: hippimamma

Yhteistyössä