Nyt loppui! Tupakka ei enää hallitse mun elämää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka helvetin naurettavaa. Kolmelta on yksi meno ja tässä jo laskeskelin että montako tupakkaa ehdin vielä polttamaan ennen sitä. Tiedättekö mitä? Mä katkoin tupakat ja heitin roskiin, kaadoin vielä märät kahvinpurut päälle (ettei vaan tule ongittua niitä sieltä roskiksesta...)

En voi enää antaa tupakan pyörittää ja hallita mun elämää!
Että onkin tullut hankittua itselleen paskamainen riippuvuus. Nyt pitää pysyä lujana! Ei enää tupakkaa.

Todella upea päätös! Varmasti yksi loppuelämäsi parhaimmista päätöksistä! :) Tsemppiä! Mutta älä lannistu, jos ei ekalla kerralla onnistu. Tutkimuksen mukaan keskimäärin vasta 5. lopetusyritys on se lopullinen. Nikotiini koukuttaa niin vahvasti.

Mutta onnea yritykseen ja pysy lujana! :)

[QUOTE="vieras";23147390]Käyppä hakemassa nikotiinipastilleja ennenkuin pääset lähimpään tupakkakauppaan.[/QUOTE]

Sitten mä jään niihin koukkuun :D
Kerrasta poikki ilman korvaushoitoa! Muu ei auta.

[QUOTE="vieras";23147536]tuuppa kehuskelemaan vasta muutaman kuukauden päästä[/QUOTE]

Toivottavasti tuunkin :)

Nyt pitää löytyä voimia nujertaa riippuvuutensa. Ei siitä helppoa tule, mutta kaikki on mahdollista.

Loistava päätös. Siihen tarvitaan todella kovaa itsekuria kyllä, ettei sorru samoin tein.
Mulla auttoi kun hehkutin ystäväpiirille, että lopetin tupakoinnin. Moni toivotti vilpittömästi onnea uudelle tielle, mutta tiedän että joukossa oli muutama jotka ajatteli "niin varmaan joo....". Pitihän se niille näyttää, mun luonne kun ei ois antanu periksi niideen olla oikeassa.

Nyt pian 4½kk ilman tupakkaa,puoliso kyllä polttaa, vaikkakin vähensi hänkin(menee 1-5päivässä)

Nyt ei maistu kokoajan suussa paska ja sitäpaitsi nyt tulee kiinnitettyä huomiota miten idiootilta röökaajat katukuvassa näyttää :D

Jospa tässä auttais se, että oon melkoinen jästipää =) Jos mä jotain päätän, se myös toteutuu.

Mieskin kuittailee jatkuvasti mun sauhuttelusta, se kun ei itse polta.

Yhteistyössä