Nyt loppui alituinen läskimakkaroiden lotina!

Nyt mulle kertakaikkiaan riitti! Ei jaksa! ei kykene! pakko päästä pois!!!!!

Mulla on koko ikäni ollu makkaraongelmia, ei tosin niin pahoja kun nyt mutta kuitenkin oon ollut ylipainoinen aina.
Ekasta lapsesta tuli 15kg lisää ja eihän se ehtiny mihinkään tippua kun hyvä jos sairaalan sängystä nousin niin jo odotin toista :p

Kaikkine hyvineni ja muutamat kilot lisää olen tässä kohta parivuotta YRITTÄNY laihtua, aina lopettamalla kesken.

Nyt kuitenkin kun aloin haaveilla taas kolmannesta lapsesta, sanoi ukko kulta että kolmatta ei tipu ennenkun on tippunu noi vararenkaat! Ei siis sanonu millään pahalla, vaan sillä että siinä on kannustin mikä auttaa tiputtamaan :D

Toki tää on jo terveydellisistäkin syistä, olen n.145cm ja painan nyt 76.5kg(viikko sitten 78kg). Viimeisessä raskaudessa mulla sokeriarvot alkoi heittelemään ja jouduin jättää hiilareita myöten kaikki pois! Mulla on seisomatyö ja heikot polvet joten syitä riittää vaikka muille jakaa!!

Hei pliis kaverit, auttakaa :D
 
Tintti1010
Ja ei muuta kun sekaan vaan!!!! Täällä sitä potkitaan toisiamme takamukseen, jos usko alkaa loppua!! Joka maanantai ilmestyy kilopino, joten eikun sinne vaan ilmottelemaan plussia ja miinuksia!!! :D :D
Kun pääsee alkuun laihutuksessa niin se alkaa sujua kuin tanssi, eka pari viikkoa on vaikeimmat!! Taistele sinnillä vaan etiäpäin, nii uskomaton palkinto odottaa sinua!!!..Nimittäin hoikistunut ulkomuoto!!!! ;)
 

Yhteistyössä