Nyt liikkeellä flunssa johon liittyy pahoinvointi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "taru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"taru"

Vieras
vai onkohan mulla joku muu tuon kuvotus ällötys oksetus olon taustalla..? Flunssa kestänyt jo viikon ja joka päivä on pahaolo...

Onko muilla liittynyt flunssaan vatsaoireita?

Meillä lapsi oksensi kerran pe-la yönä, mutta oli aamulla jo täysin ok. Itselläni oli huono olo la-aamuna herätessä (huimausta, pyörrytystä, matkapahoinvoinnin kaltainen olo) ja sitä kesti la-iltan asti. En kuitenkaan oksentanut ja sunnuntaina olin ok.

[QUOTE="taru";28529101]Tästä voisi varmaan päätellä, että ei oo flunssaan liittyvää..? Tai sitten muut on harvinaisen terveitä :)[/QUOTE]

No tee se raskaustesti!! Sitähän sä täällä kalastelet!!! Voi huhuh!

[QUOTE="Mii";28529202]No tee se raskaustesti!! Sitähän sä täällä kalastelet!!! Voi huhuh![/QUOTE]

En tee. Enkä muuten kalastele. Mulla on menkat juuri tällä hetkellä ja luojan kiitos onkin, koska en todellakaan tahdo lisää lapsia.
Mikäs sun ongelma on?

Minulla on flunssa alkoin viime viikolla perjantaina 28:11:2014 koulussa alkoi päänkipu siten kun olin tullut kotiin sain särkylääkettä olin kuumeessa siloin ja oon vieläkin kipenä ja maanantaina alkoi huono olo se on jatkunut jo 2 päivää vatsa on ollut kipeänä oon olut koulussa pois yskä on aika kova oon vaan levätä kun en jaksa muuttaa tehdä kun on kipeä olo

Olen sairastellut viimeiset kolme viikkoa kummallista flunssaa johon liittynyt pahoinvointia. Kova nuha kesti ensin 2 viikkoa, lämpöä oli vain vähän, ja nuhan mentyä vihdoin ohi ei ole viikkoon ruoka maistunut. Monet hajut vääntää vatsaa ja tekee mieli syödä jotain ihan muita ruokia kuin normaalisti. Urheilunkin olen jo aloittanut mutta ruokahalu ei ole palannut. Kummallisia flunssia liikkeellä?

Minulla on viimeisen viikon ollut yskää. 6 päivää sitten oli kovempi flunssa; nenä tukossa, ääni käheä, yskä. Nyt on hellittänyt, ja jäljellä on vain yskä. 4 päivää sitten, ja nyt on sittaas yskän takia kurkku kuiva, joten nieleminen ei oikein onnistu ja en tiedä johtuuko tästä mutta paha olo. Tuntuu kuin laatta lentäisi hetkenä mimä hyvänsä, mutta ei viime kerralla lentänyt, ja epäilen, tuleeko nytkään mitää ulos. Tällä hetkellä, puoli kolmelta aamuyöllä mietiskelen, että jos onkin vatsatauti myös kuvioissa mukana. Oireet eivät kuitenkaan viittaa tähän, enkä ole nyt viikonlopun aikana voinut vatsatautiin sairastua, kun kotona vain oleskellut. Mitä tähän voisi tehdä, ja kannattaako mennä lääkärille?

Yhteistyössä