Nyt lähti koronaviruksen takia sairaalahoidossa olevien määrä todella jyrkkään nousuun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muutamassa Lapin vanhustenkodissa on ollut laaja altistuminen ja seuraukset ikävät. Kittilässä yksi paikka ja Kittilässä myös yksi vuodeosastokin suljettu. Harmillista kun ikäihmisten ja riskiryhmien kohdalla tilanne lähes on aina vakava ja johtaa sairaalahoitoon.
 
vierailija
Muutamassa Lapin vanhustenkodissa on ollut laaja altistuminen ja seuraukset ikävät. Kittilässä yksi paikka ja Kittilässä myös yksi vuodeosastokin suljettu. Harmillista kun ikäihmisten ja riskiryhmien kohdalla tilanne lähes on aina vakava ja johtaa sairaalahoitoon.
Niillä on ne vuosittaiset muistitesti ja silmänpohjakuvaukset, joiden aikana tietysti voi altistua!
niistä ei pysty edes omaiset kieltämään toimitusta vaikka ne ei millään tavalla paranna "asiakkaan" vointia. Hyvin nöyryyttävää tietysti, mut niin on monI muukin asia...
 
vierailija
Siitä huolimatta turha; kun näkee ilman laseja kin lukea sanomalehteä ja twlkkaritekstiä.
Tuoteselosteetkin näkee, mutta niitä heille ei kukaan esittele:-D
Kankkunen kaivo on löytynyt ja S I N Ä myös maksat. Kieltäytyä ei voi.
Minäkin näen vielä lukea ja telkkarinkin näen. Alkava rappeuma kuitenkin. Vuoden välein käyn kuvassa ja ihan itse maksan reilun satasen joka kerta.
 
vierailija
Niin kun robotti lähettää Diabeteshoitaja nimissä kutsuja silmänpohjakuvauksiin? Jos on joskus 70 vuoden aikana käynyt diabeteshoitajalta, kutsu tulee, vaikka arvoissa ei olisi ollut pariin vuoteen mitään vikaa.

Ei ole siis diabetestä eikä mitään lääkitystä, jolla tämä sairaus on saatu kuntoon/arvot ovat ok.
Lääkityksen tarkoitus on saada lab.arvot kuntoon.
 
vierailija
Minäkin näen vielä lukea ja telkkarinkin näen. Alkava rappeuma kuitenkin. Vuoden välein käyn kuvassa ja ihan itse maksan reilun satasen joka kerta.
Sokerista syy... satuin lukemaan sen lehden.
siinä mun tekemässä ruoassa ei ollut yhtään sokeria. Ainoastaan vähän luomuhunajaa:)
 
vierailija
Sokerista syy... satuin lukemaan sen lehden.
siinä mun tekemässä ruoassa ei ollut yhtään sokeria. Ainoastaan vähän luomuhunajaa:)
Tuollaista, itse annostelin tarvittaessa. Tuubillinen meni viikossa.
 
vierailija
QUOTE="vierailija, post: 33856060"]
Sokerista syy... satuin lukemaan sen lehden.
siinä mun tekemässä ruoassa ei ollut yhtään sokeria. Ainoastaan vähän luomuhunajaa:)
[/QUOTE]
joskus harvoin vein juhlan kunniaksi jäätelöä, J
Jotain noista.
 

Yhteistyössä