nyt lähti kilot, APUJA TARVITAAN!

  • Viestiketjun aloittaja plösö
  • Ensimmäinen viesti
plösö
Hei,

MInusta on tullut plösö kotiäiti, ennen olin oikeasti hyvässä kunnossa ja itsetuntokin hyvä. Nyt en enää jaksa tätä, pakko saada kiloja pois. Olen 167cm pitkä ja painan 79,5kg. Rakastan suklaata ja herkkuja, itsekuri hukassa. Lisäksi heikkouteni on LEIPÄ, syön todella paljon leipää. Eli kaikki mistä tykkään pitäisi jättää pois. Kuinka sen teen hemmetti? Olisiko painonvartijoista apua?
 
no eipä siihen kiertotietä taida olla. Itse laihdutin 3 kuukaudessa 8 kiloa siten, että söin kyllä edelleen herkkuja, mutta vähemmän kuin ennen, ja harrastin lievästi hengästyttävää liikuntaa 1-2 tuntia viitenä päivänä viikossa. Join myös paljon vettä. Helposti lähti.
 
No miks kotiäidit ei sais olla hyvännäkösiä? Jos ei ole itseensä tyytyväinen niin tottakai kannattaa tehdä elämäntapamuutos kuin että jääisi surkuttelemaan omaa huonoa oloa, herranjestas! :headwall:
 
näin
perusohje ja niin totta= Syö vähemmän kuin kulutat.
Herkut vähälle, lisää kasviksia, leivälle kasviksia, peruskotiruokaa MUTTA NE MÄÄRÄT!
Jos paino ei ala putoomaan, syöt liikaa. Silloin joko lisäät liikuntaa=kulutusta tai syöt vähemmän eli pienempiä annoksia useammin ja katsot MITÄ syöt.

Itsellä projekti menossa. n 7kg pari kuukautta ja edelleen jatkuu.
 
ethän sä ees iso oo
Hei, oon melkein tasan saman kokoinen kuin sinä. Henk.koht. olen aloittanut kuntosalitreenit ja uin/vesijuoksen kerran vkossa. Kun on enemmän tekemistä iltaisin ja vkonloppuisin ei ehdi koko ajan ajatella ruokaa. Lisäksi olen saanut perheeni vaihtamaan täysjyväpastaan yms. Kokonaisruokavalio terveelliseksi, pienet annoskoot ja muista syödä vaikka hedelmiä välipaloina. Älä jätä iltaa liian isoa nälkää, se kostautuu. Kyllä se siitä.
 
ap.
Niin, mulla olisi se viitisen kiloa nyt eka tarkoitus saada pois. En halua liian laihaksi, ehei, en todellakaan. Sehän se on kun illaksi jää meganälkä ja syön kuin hevonen. Ja päivällä en juurikaan ehdi syödä, paitsi välillä tulee niin huono olo, että syön sitten mitä käteen saan eli keksejä, sulkaata...eli eika heikko tää mun syömistilanne.
 

Yhteistyössä