Nyt kysyn huutiksesta taas, anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Miten kauan odottelisitte pakettia, jos myyjä on kyllä ilmoittanut toimituksen viivästyvän, koska hän ei ole saanut tuotetta vielä jonka myi minulle?

Sitä en ymmärrä, miten joku voi myydä tuotetta, jota ei itsellään edes vielä ole, eikä siitä ollut mainintaa ilmoituksessa?
No joo, huusin häneltä kyllä muutakin, mutta tuon yhden tuotteen vuoksi joudun nyt odottelemaan koko pakettia, enkä saa myyjään yhteyttä. :/

Tämän jälkeen kyllä pärähtää nega, jos vain sen paketin saan joskus. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös säännöissä sanota mitään tuollaisesta että tavara täytyy olla myyjällä?
Onko yksityinen vai yritys? Kauanko olet odotellut? Aika ihme toimintaa.

Jaa pitääkin selailla sääntöjä, tosin olen jo maksanut paketin eli omaa tyhmyyttä. Viikon vasta odotellut,mutta vilaisin myyjän muita juttuja joista huomasin, että on 'reissussa' ja saa toimitukset myöhemmin laitettua.

Siis olitko tietoinen että paketti viivästyy kun huusit? Ainakin neutraalin paikka.

En ollut, vaan se tuli ilmi vasta kun otin myyjään yhteyttä sähköpostilla. :/

Neutraalin vähintäänkin annan, mutta palautteista päätellen hän pläjäyttää minulle negan, on aika tylyn tuntuinen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Siis olitko tietoinen että paketti viivästyy kun huusit? Ainakin neutraalin paikka.

En ollut, vaan se tuli ilmi vasta kun otin myyjään yhteyttä sähköpostilla. :/

Neutraalin vähintäänkin annan, mutta palautteista päätellen hän pläjäyttää minulle negan, on aika tylyn tuntuinen. :whistle:

Poitaako ylläpito selvän kostonegan?

Sori, ängen tähän ketjuun. Mutta mitä pitäisi tehdä, kun huuto on maksettu jo kuukausi sitten eikä oo vieläkään perille tullut? Myyjä ei vastaa yhteydenottoihin:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sori, ängen tähän ketjuun. Mutta mitä pitäisi tehdä, kun huuto on maksettu jo kuukausi sitten eikä oo vieläkään perille tullut? Myyjä ei vastaa yhteydenottoihin:(

siis ostit ? muttet saanut ?

Niin, minä siis ostajana ja en ole maksettua tuotetta itselleni saanut.

Negan laittaisin ja paljonko maksoit ?

Ota uudestaan myyjään yhteyttä ja jos ei saavu minkä ostit niin rikosilmoitus.

Negan laittaisin ja paljonko maksoit ?

No nega on jo laitettu :D No summa ei ollu suuri, mutta ketuttaa silti...

Alkuperäinen kirjoittaja 7:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Poitaako ylläpito selvän kostonegan?

Ei poista.

kyllä multa ainakin poisti pyynnöstä kun oli aiheeton nega

Joo multa kans poistettu aiheeton nega. Ostaja antoi negan koska vaate jonka myin hänelle, ei mahtunut (tarkat mitat oli kohteessa). Sit rupes mulle vielä vaahtoon et varmaan oon kokoo 38, yhtään isompaa vaatetta mulla ei ole jne :D

Yhteistyössä