Nyt kyllä jännittää..suorastaan pelottaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Mulla on tänään neuvola. Tarkastetaan kierukka kun on ollut 3kk. MUTTA mulla on nyt viikon ollut väsymystä ja nukun todella sikeästi. Välillä on pientä huonoa oloa. Alamaha on sellainen jännän tuntuinen. JA eilen tuli maitoa rinnoista vähän! Siis olenko mä raskaana vai voiko nää johtua kierukasta?! Ei ennen ole tällaista ollut. Pienin on 9kk ja imettämisen lopetin kun hän oli 4kk. Ja sen jälkeen ei ole maitoa tullut.

ja eikös niin että jos raskaus ihan alussa niin ei näe ultrasta sitä olenko raskaana? viime menkat oli sellaiset hyvin niukat, olleet normaalit vaikka kierukka laitettiin. tekisiköhän neuvolatäti raskaustestin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tehdäänkö neuvolan testikin samalla tavalla kuin kotona tehtävä? eli pidättelen kolmisen tuntia pissaa ennen neuvolaa?

Aamupissa olisi varmin kun mahdollinen raskaus on noin alussa, mulla ainakin neuvolan testi näytti päivällä negaa vaikka raskaana olin...

ok. No aamupissaa ei oo kyl tarjota tänään, mutta toivottavasti tekee kuitenkin sen testin. Nytkin on koko ajan pahoinvoiva olo. Ultrassako sitä ei voi vielä nähdä jos on ihan alussa?

ok. No aamupissaa ei oo kyl tarjota tänään, mutta toivottavasti tekee kuitenkin sen testin. Nytkin on koko ajan pahoinvoiva olo. Ultrassako sitä ei voi vielä nähdä jos on ihan alussa?

Verikokeesta saa varman vastauksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Verikokeesta saa varman vastauksen :)

Sit mä kyllä pyydän sinne. Kuinkahan helposti laittavat verikokeisiin..? Mä haluan tietää enkä olla epävarmuudessa!

kait se kierukka raskaus jatkuakkin ja tuosta ultralla toteamisesta.. miulla ainkin ihan alussa näky..alakauta ultrattuna se ihan alku.. miksikä sitä sitten nimitetäänkään..miulla tosin ei ollut kierukkaa..

:hug: kyllä ne antaa verikoe lähetteen aika iisisti jos vaan pyydät.. luulisin..

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
kait se kierukka raskaus jatkuakkin ja tuosta ultralla toteamisesta.. miulla ainkin ihan alussa näky..alakauta ultrattuna se ihan alku.. miksikä sitä sitten nimitetäänkään..miulla tosin ei ollut kierukkaa..

:hug: kyllä ne antaa verikoe lähetteen aika iisisti jos vaan pyydät.. luulisin..

Täällä ei ole mahdollista ultrata alakautta. Taidan tosiaan pyytää sinne verikokeeseen lähetteen. Pakko mun on saada tietää. Jotenkin on niin varma olo että olen raskaana.

Täällä ei ole mahdollista ultrata alakautta. Taidan tosiaan pyytää sinne verikokeeseen lähetteen. Pakko mun on saada tietää. Jotenkin on niin varma olo että olen raskaana.

ilmottele sitten mitä sanottiin

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

ilmottele sitten mitä sanottiin

ok. Minä ilmottelen. Toivotaan että kaikki olis ok enkä olis raskaana. Mutta jos nyt raskaana sattuisin olemaan niin tottakai otamme pienen avosylin vasraan.

Neuvolassa käyty. Katsoi ensin alakautta että löytyykö kierukan lankoja, no eipä löytynyt!!! Yritti katsoa ultralla mutta kun tuo hormoonikierukka ei oikein näy ultrassa. Laittoi sitten lääkärille ajan mutta vasta 24.11. Nyt ei sit tiedä onko sitä kierukkaa siellä vai ei! KIVA!
Teki normaalin raskaustestin ja negaa näytti. Sanoi tosin että voi olla että ei näytä vielä oikein. Joten en nyt sit tiedä mistään mitään!

Mulla kuparikierukka ja menkat myöhässä 4-5päivää.. pahaa oloa, ruoka ei tahdo maistua ja muutenkin sellanen olo, kaikki tietää mitä oloa meinaan :D Mutta testi näytti negaa.. tein sen kyllä päivällä.. Tänään ostamaan apteekista parempi testi ja aamulla aamupissasta uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mulla kuparikierukka ja menkat myöhässä 4-5päivää.. pahaa oloa, ruoka ei tahdo maistua ja muutenkin sellanen olo, kaikki tietää mitä oloa meinaan :D Mutta testi näytti negaa.. tein sen kyllä päivällä.. Tänään ostamaan apteekista parempi testi ja aamulla aamupissasta uudestaan..

No mulla kans juuri tuollainen olo kuten tuossa aiemmin kerroin. Ja alamaha tuntuu jännälle. Tuokaan multa otettu testi ei ollut aamupissasta. Antoi mulle kotiin toisenkin testin että teen sen ennen sitä lääkäriaikaa joka on 24.11.

Yhteistyössä