Nyt kyllä IHMETTELEN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Mitattiin ja punnittiin eilen esikoinen kun tuntu et on niin kasvanut pituutta.

Ikä 8v ( menee tokalle ), pituus 136cm ja paino 29kg.
Mun mieklestä on sellainen hoikan ja pitkäjalkaisen sorttinen.

Etsin netistä jotain käyriä tms joista näkis osviittaa onko ns. sopivan kokoinen.
Löyty joku sivu, ja sinne ku laitto mitat niin näytti käyrää jolla meni +2 käyrällä. Mä olin ihan ?? :o

Eli sen mukaan ois hiukka pyylevänoloinen sälli...

Miten teidän lasten paino on suunnilleen noissa pituuksissa?

No meillä herra täyttää kohta kymmenen. Painaa saman verran ja pari kolme senttiä pidempi. Että meillä ollaan vissiin hiukan "pieniä" ja teillä vähän isompia. Mutta tuskin nyt sentään pyylevä?????

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No meillä herra täyttää kohta kymmenen. Painaa saman verran ja pari kolme senttiä pidempi. Että meillä ollaan vissiin hiukan "pieniä" ja teillä vähän isompia. Mutta tuskin nyt sentään pyylevä?????

Joo kyllähän toi toki aika pitkä onkin,
mutta se paino mua enemmänkin ihmetytti. Että pitäs painaa vaan jonkun 24kg että olis keskikäyrällä sen mukaan?

Eikö tuo nyt tarkota että pituuteen nähden on inan "lihavampi" kuin "normaalisti", mutta eikös siinä oo joku +- 5 heitto niin menee vielä normikäyrillä.. Jotenkin näin se meni, ettei sun kyllä tarvii huolestua siitä että poika olis jotenkin pyylevä tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja Pajukko:
Tuo +2 on kyllä pituus. Lapsesi on tosi pitkä. Oma esikoiseni menee neljännelle ja on 135 cm /26kg ja on todella hoikka.

Eikä oo ees luokkansa pisimpiä :D
Muutama tyttökin on pidempi.

Mä en oo ajatellut edes et ois kamalan pitkä ton vuoksi.

Meillä poika on nyt 12v ja kevään tarkastuksessa oli 157cm ja 45 kg. Terkaari sanoi olevan hoikkaa sorttia. Painoa ei ole tullut vuodessa kuin pari kiloa. Poika pelaa korista 4xvko + pelit päälle viikonloppuisin. Mut luulen,et kesällä on nyt tullut ehkä korkeintaan kilo jos sitäkään. treenailee myös kesälläkin itekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kikka74:
Meillä poika on nyt 12v ja kevään tarkastuksessa oli 157cm ja 45 kg. Terkaari sanoi olevan hoikkaa sorttia. Painoa ei ole tullut vuodessa kuin pari kiloa. Poika pelaa korista 4xvko + pelit päälle viikonloppuisin. Mut luulen,et kesällä on nyt tullut ehkä korkeintaan kilo jos sitäkään. treenailee myös kesälläkin itekseen.

Nyt tuntuu kummalta!!!
Meillä on ihan samanikäinen ja kokoinen korispelaaja täällä!!!
Ja tuskin mun mies on koneelle kirjautunut, että onnea vaan peleihin ja harkkoihin!

Yhteistyössä