nyt kyllä ärsyttää, perkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
tuttu kävi hakee laspen ulkoilemaan(lue siis leikkimään ulos)! ja nyt sain kuulla että ne onkin pariin otteeseen ollut tän tutun luona, ja tää on lapselle antanut karkkia, karkkia ja vielä kerran karkkia!! kaiken lisäksi puhelimessa sano että mä voin mielummin antaa sullesokeria!!! :headwall: kun lapsi pyysi jotain! siis voi helvetti!!! eipä sitten tullut mieleenkään ajatella että kysyisi äidiltä ensin!!!!

että ottaa aivoon!! kun vanhempien mielepidettä ei voi kysyä!

Ja miksei sitä karkkia nyt sitten olisi saanut antaa? Ok, sulla on periaate (?) ettei teillä syödä karkkia, mutta onko nyt liikaa vaadittu että kaikki asiat kysytään erikseen? Jos mulle tulis hoitolapsia, kysyisin allergiat ja niitä ruokia vain vältellään, muita annan. Siinä saa sitten äiti suuttua moisesta jos ei itse älynnyt mainita mitä EI saa antaa.

KOSKA MÄ OLEN ÄITI JA PÄÄTÄN MITÄ SAA ANTAA JA MITÄ EI!!! eikä itselle tulisi mieleenkään antaa tollasta kysymättä ensin että onko ok. vai onko teistä muka tosiaan vittu ok antaa mitä vaan/tehdä mitä vaan vieraan lapsen kanssa kystymättä! ja oli sovittu että ne on ulkona! EI mässäämässä karkkia ja sokeria! ja sitäpaitsi jos siltä on hammaslääkäri kieltänyt jopa makeat jogurtit.. ni eiköhän karkkikin ole silloin kielletty.

tiedättekö kun siitä voi tulla niitä reikiä! mikä ei tosiaan ole ok. pienelle lapselle

Alkuperäinen kirjoittaja :
KOSKA MÄ OLEN ÄITI JA PÄÄTÄN MITÄ SAA ANTAA JA MITÄ EI!!! eikä itselle tulisi mieleenkään antaa tollasta kysymättä ensin että onko ok. vai onko teistä muka tosiaan vittu ok antaa mitä vaan/tehdä mitä vaan vieraan lapsen kanssa kystymättä! ja oli sovittu että ne on ulkona! EI mässäämässä karkkia ja sokeria! ja sitäpaitsi jos siltä on hammaslääkäri kieltänyt jopa makeat jogurtit.. ni eiköhän karkkikin ole silloin kielletty.

tiedättekö kun siitä voi tulla niitä reikiä! mikä ei tosiaan ole ok. pienelle lapselle

Älä sitten VITTU vie lastasi hoitoon!!!! Päiväkodissakin annetaan karkkeja/keksejä jne. sillon tällön ja ei kuulu kysytä vanhemmilta että saadaanko antaa. Ne osaa aukasta itte suunsa jos ei saa antaa...

No on meidänkin naapurit antaneet tytölle esim. kismet patukan kun on ollut pihalla leikkimässä ja vasta jälkikäteen kysynyt että saako antaa. Itseäni se ei ole haitannut koska tyttö tulee näyttämään mitä on saanut ja sitten vasta avaa kun minä olen nähnyt mitä saanut. Tämä käytäntö on ihan vaan sen takia että asumme helsingissä ja muistan ikuisesti omasta lapsuudestani jammu sedän, koska täällä ei voi olettaa että kaikki ovat hyvällä asialla.

Mut kyllä se sun tuttus mun mielestä olisi voinut kysyä että haittaako se sinua jos antaa karkkia. Koska voihan lapsi olla allerginen tai just toi et tulee helposti reikiä hampaisiin, ainakin itse kysyn että saako antaa herkkuja jos en tunne lasta hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kun sun lapselle on noin vaarallista tuo makean syönti niin kannattaisko sanoa siitä kaikille? Kato ulkoillessakin saattaa tulla mieleen, että antaa lapselle hiekkalaatikolla pillimehun jossa on sokeria tai sitten käy ostamassa jäätelöt.

Että avaa se suusi etukäteen.

Yhteistyössä