nyt kyllä ahdistaa... pikkujoulut, mies yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmissaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmissaan...

Vieras
siis.......

kaikki on hyvin meillä.

mutta. miehellä on työn puolesta jos jonkinlaista kekkeriä yms lähes kuukausittain tai ainakin kerran kahdessa kk:ssa. olen siihen tottunu ja en usko, että pettää tms.. eikä täs siitä ole kyse...

mutta meidän piti päästä yhteisille pikkujouluille meidän tutuille... harvoin missään ollaan kahdestaan, kolme lasta ja lapsenvahdit kaukana...

no... nyt sit on lapsenvahti sairaana :/

ja piti siis perua.

no, miehellä onki nyt sitte samana päivänä työn pikkujoulut, ku meidän piti mennä....

tiedän, että oon paska jos kehottaisin olemaan menemättä, mutta kyllä inhottaa:(

mitä te ehdotatte????

:/
ette saa toista vahtia?

meillä töissä paljon juhlia. just pe oli oman tiimin pikkujoulut. pe on konttorin pikkujoulut. alkuvuodesta koko suomen konttoreiden pirskeet. laivaklle mennään alkuvuodesta.. kesällä juhlia yms...

eli juhlia riittää.
ja vielä oon osallistunut. tuntuis hölmöltä jäädä pois jos ei kerran muuta menoa.

Mulla on tosi paljon töissä pikkujouluja, kun pitää asiakkaillekin järjestää, ja voin kertoa että oon siellä ihan puhtaasti TÖISSÄ, en juhlimassa.

Ite oisin tuhat kertaa mieluummin puolison kanssa tuttujen pikkujouluissa, kun iänikusen työporukan kanssa lässyttämässä ventovieraille asiakaspikkujouluissa, ja oon ihan varma että mieheskin ois tuhat kertaa mieluummin sun kanssa kaveripikkujouluissa.

Mutta se edustaminen on joissain ammateissa osa sitä työtehtävää.

Eikö mies voisi vuorostaan jäädä kotiin hoitaan muksuja ja menisit sinä niihin juhliin joihin teijän piti ensin mennä yhessä?

oletan että sä et ole pahemmin mihinkään päässyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:/
ette saa toista vahtia?

meillä töissä paljon juhlia. just pe oli oman tiimin pikkujoulut. pe on konttorin pikkujoulut. alkuvuodesta koko suomen konttoreiden pirskeet. laivaklle mennään alkuvuodesta.. kesällä juhlia yms...

eli juhlia riittää.
ja vielä oon osallistunut. tuntuis hölmöltä jäädä pois jos ei kerran muuta menoa.

toista vahtia ei kyllä näin nopeasti saada ja muutenki se hankalaa kolmelle lapselle....
ja olen kyllä tottunu noihin juhliin, menisin itsekin, vaikka en ehkä kaikkiin ( en oo niin kova bailutyyppi) mut inhottaa kyllä kun se sattu samalle päivälle.
oltas alunperin siis valittu nää yhteiset bileet, mutta nyt sit mies ilm. valikoi sen työjuhlat ku toiset peruuntu.
ei se varmaan suuttus jos sanoisin, että harmittaa jos menet, mutta ku en oo oikein valittajatyyppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mies ja lapset jää kotiin, ja sinä menet teidän tutuille pikkujouluihin? B)
Jos kerran miehellä menoja riittää. Niin mene hyvä ihminen ilman miestä.

Justiinsa näin.

kyl se varmaan siihen suostuisi... mutta olis ollu kivaa mennä yhdessä, ku ehkä kerran vuodessa jossain yhdessä ollaan....

Alkuperäinen kirjoittaja harmissaan...:
no, miehellä onki nyt sitte samana päivänä työn pikkujoulut, ku meidän piti mennä....

tiedän, että oon paska jos kehottaisin olemaan menemättä, mutta kyllä inhottaa:(

Tuliko sulle sellainen fiilis, että ne miehen pikkujoulut onkin sinua tärkeämpiä? Että olisit ikäänkuin kelvannut jos ne teidän omat pikkujoulut olisi pystytty pitämään, mutta kun ei pystytty niin firman kekkerit onkin sitten sua tärkeemmät?

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mies ja lapset jää kotiin, ja sinä menet teidän tutuille pikkujouluihin? B)
Jos kerran miehellä menoja riittää. Niin mene hyvä ihminen ilman miestä.
Justiinsa näin.
kyl se varmaan siihen suostuisi... mutta olis ollu kivaa mennä yhdessä, ku ehkä kerran vuodessa jossain yhdessä ollaan....
No mutta jos vaihtoehtoina on joko sinä kotona tai mies kotona - niin valitse nyt sitten :whistle: ellette tosiaan saa toista lapsenvahtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Tuliko sulle sellainen fiilis, että ne miehen pikkujoulut onkin sinua tärkeämpiä? Että olisit ikäänkuin kelvannut jos ne teidän omat pikkujoulut olisi pystytty pitämään, mutta kun ei pystytty niin firman kekkerit onkin sitten sua tärkeemmät?

en mä sitä tarkottanu... kirjoitin vähän katkeraan sävyyn...
miehen tuyö vaan on sellainen, että usein on juhlia, edustamista ym... eikä siel ees alkoa otella aina...
eikä se ees ole sanonu varmasti olevan menossa, mutta silti...ääh... en osaa selittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

en mä sitä tarkottanu... kirjoitin vähän katkeraan sävyyn...
miehen tuyö vaan on sellainen, että usein on juhlia, edustamista ym... eikä siel ees alkoa otella aina...
eikä se ees ole sanonu varmasti olevan menossa, mutta silti...ääh... en osaa selittää...
luulen että ymmärrän.
sua harmittaa koska suunnitelmat muuttu.

voitko sä jättää lapset mll hoitajile? jos kuitenkin jostain saisit hommattua hoitajan niin pääsisitte yhessä kavereiden luo

Yhteistyössä