Nyt Kun Tiedät Millainen Miehesi On

• Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
niin rupeaisitko hänen kanssaan uudestaan jos nyt saisit päättää?
Mieheni kysyi minulta muutama päivä sitten tämän kysymyksen:)
Rupeaisin kyllä hänen kanssaan uudestaan<3

hmm
Hieno kysymys, en kyllä voi vastata, kun ei oo itellä omaa puolisoa :) Miehesi jotenkin hienosti ajatellut :)
Varmasti hyvä tyyppi kerta rupeisit yhä, kaiken tuntemisenki valossa. Ei ihan kaikki välttämättä voi sanoa noin, toivottavasti mahdollisimman useat :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nyt varsinkin rupeasisin. Semmosia miehiä on tosi vähän, jotka on niin hyviä ja vastuuntuntoisia ja lisäksi, että pitää minusta.
Kuulostaa kuin itsetuntosi ei olisi hyvässä kunnossa. Älä nöyristele turhia.

Kyllä!

Joskus sitä miettii, että miks ihmeessä just tuo, mutta yleensä neki on sillon ku mulla on huono päivä ja kaikki tuntuu niin tylsältä ja ärsyttävältä. Hienon miehen minä oon saanu. Sillä on sydän paikallaan! Ihan käsittämätöntä miten se pystyy niin kunnioittamaan kaikkia ihmisiä. =)

Mutta, vois olla että voisin odottaa muutaman kuukauden, tehä siinä välisä ne kaikki tempaukset mitä nyt tekisin jos olisin sinkku. :p

vieras
Kyllä, tunsin hänet jo erittäin hyvin alkaessamme seurustelemaan, joten suuria ylläreitä ei ole tullut. Olen aina tiennyt, että hän on hyväsydäminen, suloinen, hyvällä itsetunnolla varustettu, vastuuntuntoinen, aktiivinen, urheilullinen... Hän ei koskaan mollaa ketään ja yrittää aina ymmärtää kaikkia.. Voi tuota.. :)

muuttanut
Tässä elämäntilanteessa en varmaan matkaan lähtis hänen kaltaisensa miehen kanssa, mutta silloin oli toisin.
Mun on vaikea ajatella niin, että jos silloin olisin tienny kaiken mitä nyt tiedän niin mitä tekisin tai tekisinkö kaiken uudestaan. Meillä on lapsia ja niitä samoja lapsia ei olis ilman tuota miestä. Mutta painaako muuten hyvät enemmän kuin huonot, paha kysymys.

mami
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Hieno kysymys, en kyllä voi vastata, kun ei oo itellä omaa puolisoa :) Miehesi jotenkin hienosti ajatellut :)
Varmasti hyvä tyyppi kerta rupeisit yhä, kaiken tuntemisenki valossa. Ei ihan kaikki välttämättä voi sanoa noin, toivottavasti mahdollisimman useat :)

On hyvä tyyppi,aivan ihana mies :) <3
Ois vaan tavannu hänet aikasemmin,mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)

Yhteistyössä