Nyt kun itsellä on lapsi ja käy leikkipuistossa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diipadaa

Vieras
niin siellä ei ole ikinään ketään!?!?!?

Perhepäivähoitaja on hoitolapsiensa kanssa ollut, mutta ikinään ei tässä lähipuistoissa näy muita äitejä/lapsia. Olenko vaan väärään aikaan vai mistä johtuu? Kaupungissa kun on käynyt leikkipuistossa, niin siellä on aina joku.

Tuli vaan noista aloituksista mieleen

Me käydään ja myöskään ei ikinä ketään. Mutta mä oon todennu, että ku mä istun aamukahvilla, porukoita palailee kotia lapsineen, ilmeisesti leikkikentältä tai ainaki ulkoilemasta. Mua ku ei saa keskellä yötä lähteen mihinkään! =)

Yhdes välis oli aika kun kävin ekan kerran 12-14 ja sit 17-19 ja nyt en ol silleen käyny. Oon käyny eri puistoissa matkan päässä tytön kanssa kaksin tai muilla kavereitten tai siskon tykönä. Ja näin aion jatkaa eespäinkin. Kun ei nämä luullut ns. ystävät ole aina mitä luulee.

aamullapäivällä, 9-11 on ainakin meidän puistossa porukkaa, paitsi ei juurikaan viikonloppuisin, en tiedä missä silloin luuraavat..no joo, vähän sisään lämpiävää porukkaa tuntuvat olevan, mutta ei mua haittaa.. :)

Me ei käydä enää kun lapseni on erittäin avoin ja sosiaalinen ja haluaa leikkiä kaikkien lasten kanssa ja kutsuu heidät leikkimään kanssaan ja juttelee iloisesti kaikille. Eihän se täällä suomenmaassa sovi!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:
Meil tyttö herää yleensä vasta 9-10 välillä aamusti ni ei noin aikaisin keritä.

No meillä herää 8 aikoihin ja aamupalaa syö kauan. Jo parin tunnin päästä on menossa uusille unille. En ikinään kerkee leikkipuistoon, saatikka muualle, aamulla.

Oon aika hidas, ilmeisesti! :headwall:

Yhteistyössä