Nyt kun alko uusi vuosi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
... mä vihdoin päätin ottaa itteeni niskasta ja nuo viimeset inhottavat ylimääräset kilot nipistää pois. Alotus oli vuodelle hyvä: kunnon reipas lenkki. Mutta kuinka vaikeeta voi näidän viimesten kilojen kanssa ollakaan: nuo edelliset lähti paljon nopeemmin ... joskaan ei kyllä pienemmällä vaivalla varmaan. Ketkä muut teki uudenvuoden lupauksen aiheesta kilot pois? Etten oo ihan yssissein? =)

Mä aattelin tai päätin kans tiputtaa muutaman kilon.Joulun jälkeen tainnu tullu pari kolme ylimäärästä kiloa takas kääk :/ Nyt ku alotin karkkilakon niin jos se samalla onnistus tuo laihduttaminenkin.

siis mähän oon jstain lokakuusta laihduttanut tosi huonoilla tuloksilla,mut nyt päätin et kun vuos vaihtu ni läskit lähtee,haluun olla kesällä sellases kunnos et kehtas vaikkaa mennä yleisel uimarannal uimaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 10:42 Sivuhistoria kirjoitti:
siis mähän oon jstain lokakuusta laihduttanut tosi huonoilla tuloksilla,mut nyt päätin et kun vuos vaihtu ni läskit lähtee,haluun olla kesällä sellases kunnos et kehtas vaikkaa mennä yleisel uimarannal uimaan!

Paljonkos sulla on tiputettavaa? Mä kesän aikana tiputin jo muutaman kilosen (joskin peilissä lenkkeilyharrastus näkyi enemmän kuin vaa'assa sitten loppujen lopuksi) mutta nyt saa lähtee nää viimesetkin. :whistle:

Liityin uuden vuoden kunniaksi Mammadieetin tekstiviestiporukkaan (mammadieetti.net). Kaipaan tukea kilojen tiputtamiseen, ja toi tuntui hyvältä ajatukselta. Innostus on korkealla, tästä se lähtee :-) Tsemppiä myös kaikille muille pudottajille!

Mä on viimeiset 10 vuotta päättänyt uutenavuotena aloittaa laihdutuksen, huonolla tuloksella..
Nyt olis kuitenkin taas eväät kun viimevuoden puolella tiputin 15kg ja 15 olis sitten tälle vuodelle vielä! Tosin aikaraja tulee vastaan heinääkuussa :D :x

Kovasti olisi taas tarkoitus noita kiloja tiputella ainakin muutama..tänään jo lautasella ollutkin enempi salaattipuolta, kuin muuta ruokaa ja lenkilläkin tuli käytyä.
En jaksa enää yhtään ainoaa dieettiä, vaan pakko muuttaa vaan näitä omia ruokailutottumuksia ja pienentää ruoka-annoksia... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 13:36 NeitiNasu kirjoitti:
\

Paljonkos sulla on tiputettavaa? Mä kesän aikana tiputin jo muutaman kilosen (joskin peilissä lenkkeilyharrastus näkyi enemmän kuin vaa'assa sitten loppujen lopuksi) mutta nyt saa lähtee nää viimesetkin. :whistle:
mullakin tippu tos lokamarraskuun aikana muutama kilo mut yllättäen ne tuli takas :ashamed:
mä oon 158 cm lyhyt ja paino 74 kg,että ainakin 10 kg pois...ja jos oikein paljon motivaatioo löytyy ni yritän päästä 58 kiloon....mut se et pääsenkö...se on vain itestäni kiinni...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 19:37 nyt nikittä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 13:36 NeitiNasu kirjoitti:
\

mullakin tippu tos lokamarraskuun aikana muutama kilo mut yllättäen ne tuli takas :ashamed:
mä oon 158 cm lyhyt ja paino 74 kg,että ainakin 10 kg pois...ja jos oikein paljon motivaatioo löytyy ni yritän päästä 58 kiloon....mut se et pääsenkö...se on vain itestäni kiinni...
nii siis tää oli mun vastaus....mä kyllä kirjauduin sisäl ja tää heittikin mut pihal :/

Yhteistyössä