Nyt ku lukee täältä kaikenmaailman erojuttuja

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
kuinka joillaki miehet tekee sitä ja tätä, on huoltajuustaistoa, yks miettii eroaisko, toinen pysyy huonossa liitossa, alkaa itseä mietityttää häät... :ashamed:

Ku on jo yhden paskaliiton taakseen jättäny niin jo valmiiksi pelottaa. Sitte lukee näitä juttuja, voiko onnellista liittoa ollakaan? Tuleeko kaikista avioliitoista loppujen lopuksi yhtä helvetissä tarpomista?

Olen tuntenu tuon miehen jo kauan ja lauantaina olis häät, mut pelkään että tämäki kääntyy huonoksi. Vaikka siis mitään merkkejä siitä ei ole. Mies on normaali (mie en ole ) ja riidatki sovitaan aina ennen nukkumaan menoa, ei ole väkivaltaan taipuvainen, ei yleensäkään hauku ketään, positiivinen asenne ym. En sitte tiä kummitteleeko vanha liitto ja kaikki sen sonta siitä vielä mielessä. Ja tulen vielä tänne lukemaan teidän jutut. :o :snotty:

Totuushan on se, että niistä negatiivista asioista tulee kerrottua ihmisille herkemmin kuin positiivisista. Ihan varmasti täälläkin pyörii enemmän liittoonsa tyytyväisiä kuin tyytymättömiä. Ja tosiasiahan on, että "joukossa tyhmyys tiivistyy", eli itse kukin alkaa epäilemään vaikka mitä, kun lukee muualta juttuja siitä mitä mies voisi tehdä, vaikka ei todellisuudessa olisi mitään syytä omaa miestään epäilläkään.

Joten jos vaan hyvältä tuntuu, niin älä turhaan huoli! Oikein kovasti onnea yhteiselle elämäntielle!! :flower:

Jännitystä?

Minulle ainakin iski hirvittävä epäusko ja paniikki vähän ennen kuin menin toista kertaa naimisiin.
Kyllä hyviäkin liittoja on olemassa =) , ja toisaalta se, että lähtee liittoon sellaisella - ei taivaita tavoittelevalla -asenteella, voi olla liitolle hyväksikin.
Tosin, niistä menneisyyden möröistä kannattaa uskaltaa päästää irti, ajankanssa se onnistuu, pala palalta =)

Olen ollut onnellisessa parisuhteessa 7 vuotta, siitä 5 naimisissa ja meillä on 2 ja 4-vuotiaat lapset. Että kyllä niitä löytyy hyviäkin miehiä! (ihmettelen kyllä että se jaksaa mua...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ollut onnellisessa parisuhteessa 7 vuotta, siitä 5 naimisissa ja meillä on 2 ja 4-vuotiaat lapset. Että kyllä niitä löytyy hyviäkin miehiä! (ihmettelen kyllä että se jaksaa mua...)

Noin lyhyt liitto nyt ei kerro vielä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noin lyhyt liitto nyt ei kerro vielä yhtään mitään.

nykypäivänä toi on jo aika pitkä aika. nim. 1v niin jätin eropaperit.

ap:lle..jokainen liitto vaatii työtä..ja pakostakin tulee välillä ylämäkiä. pääasia että niistä selviää yhdessä. onnea häihin ja avioliittoon! :flower:

Eiköhän tuo ole ihan normaalia jännitystä! :)

Mä olen sitä mieltä et lähes jokaisen parisuhteen saa pidettyä hyvänä ja onnellisena jos vaan muistaa tehdä töitä sen eteen. Tuskin mikään liitto kestää jos otetaan kaikki vaan itsestään selvyytenä tai halutaan kaiken olevan just täydellistä...
*nim. kokemuksesta viisastunut* :D

No elämä ei ole minkään arvoista jos kaikkea alkaa pelkäämään... Pitää ottaa riski ei murehtia etukäteen... Ihan yhtä hyvin kaikki voi mennä todella hienosti, joten ONNEA ja kaikkea hyvää. nauti miehestäsi :hug:

Yhteistyössä