Nyt kolahti :( Painosta ja kropasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tjoo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä kokoa ole ap? L?

yleensä kaikki S koot ovat sopivia ainakin paidat.

Noissa housuissa tulee tommonen kiristys, eli tulee ns. makkarat (vaikka et ole mitenkään lihava tai pyöreä). Siis hoikankin ihmisen saa näyttämään pyöreältä tai jopa lihavalta, jos on liian pienet vaatteet tai se vaatteen malli huono.

Mun mielestä noissa housuissa on aika omituinen malli. Enssinäki se on vyötäröstä hieman liian tiukka ja sit näyttää jaloista vähän eirkoiselta..onks noi pillifarkut? Ite en suosi niitä, koska ne näyttää hyviltä vaan malleilla=vaateripustimilla. Jos on lihaksia (saatika jotain muuta)..niin ei näytä hyvältä, enemmänki kinkkumakkaralta. Eli kiinnittäisin siihen huomiota =)

inhoon mennä kauppaan ostamaan farkkuja kun on vaikee löytää sieltä tälläiselle pyöreäpyllyiselle mitään järkevää. Sain nämä farkut mun siskolta ( 13v, okei ollaan vähän erikokoisia ), niin pidän näitä kun mahtuu mun päälle. Ehkei enää pitäis.Missä myydään lyhytjalkaisille ja pyöreäperauksille housuja?

Monessa kunnon farkkumyymälässä on asiantuntevia myyjiä jotka hakevat sinulle farkkuja sinun tehtävä on vain sovittaa niitä :D Kun löydät sopivat farkut pepullesi niin myyjä lyhentää farkut jalkoihisi sopiviksi, samaan hintaan!

kiitos vinkistä williviini! :)

Farkut on ainakin takaa liian pienet. Jää sellainen kurttu tuohon persposken alle.
Yhden numeron isommat voisivat istua paremmin.
Liian pienet vaatteet tekevät kantajastaan helposti lihavan näköisen vaikkei lihava olisikaan.

musta ne on ihan hyvät sulle ja mies kans katto ja oli samaa mieltä.Ite huomasin just et mun omat lempifarkut ei mee päälle!! siis koko talven oottanu et voisin ottaa ne käyttöön ja sit ne ei mahu päälle,jää jenkkikset vyötärön päälle,päätin et pakko alottaa joku trimmaus treeni tai jotain et saan ne päälle.En kyl oo lihava mut hiukan ehkä talven aikana vyötärömakkaraa tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta ne on ihan hyvät sulle ja mies kans katto ja oli samaa mieltä.Ite huomasin just et mun omat lempifarkut ei mee päälle!! siis koko talven oottanu et voisin ottaa ne käyttöön ja sit ne ei mahu päälle,jää jenkkikset vyötärön päälle,päätin et pakko alottaa joku trimmaus treeni tai jotain et saan ne päälle.En kyl oo lihava mut hiukan ehkä talven aikana vyötärömakkaraa tullu.

oon yrittäny käydä kävelemässä, spinnigissä ja kuntosalilla että kroppa vähän kiinteytyis, mut eihän se auta jos syö miten sattuu :( Tsemppii sulle, toivottavasti tuut mahtuu viel lempparifarkkuihisi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tässä uus kuva:

Vyötäröltä jää jenkkikset näkyviin eli housut on joko liian pienet tai sitten sopimatonta mallia. Mulla on joitain housuja/hameita joissa herkästi jenkkakahvat korostuu, vaikka yleensä ne ei erityisemmin näy, tai sitten käytän sellaisia ala- ja yläosia jotka ne siloittavat B)

Tänään alkoikin kevyempi elämä, kun ei enää farkut mahtuneet jalkaan.. olen muutaman viikon kulkenut hameissa, niin en ole ehtinyt huomata että vaaka on alkanut paukkua :whistle:

Sun kroppa on sellainen, että yläosa on suhteessa pienempi kuin alaosa. Ja lantio on jonkin verran leveä. Eli ei ihme jos s -paidat on sopivia, mutta housut ei. M-koon housut voisi olla hyvät. Ei nuokaan mitenkään järkyttävän pienet ole, mutta näyttää kuitenkin vähän liian pieniltä epämukavilta, eikö ne sitten kiristä? Vai onko joustavat.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Sun kroppa on sellainen, että yläosa on suhteessa pienempi kuin alaosa. Ja lantio on jonkin verran leveä. Eli ei ihme jos s -paidat on sopivia, mutta housut ei. M-koon housut voisi olla hyvät. Ei nuokaan mitenkään järkyttävän pienet ole, mutta näyttää kuitenkin vähän liian pieniltä epämukavilta, eikö ne sitten kiristä? Vai onko joustavat.

no ei ne mukavimmatkaan tietenkään ole, mutta oon pitäny senkin takia kun on kivanväriset ja muuten siistit. On joustavat kyllä. Stretch saattaa olla pahat kun niihin helposti änkeytyy sillä just kun ne joustaa.

tässä on mitat, vyötärö 69cm ja lantio (pepun korkeimmalta kohdalta) 93cm.

luultavasti useimmilla merkeillä sun housukoko on 38 ja lahkeen mallin tulee olla reidestä leveähkö. Silloin ei kiristä eikä purista, tuossa kuvassa olevat housut olivat reisistä ja pepusta aivan liian ahtaat.

Sutjakkahan sinä olet mutta tosiaan liian pienet housut saa makkarat esiin mitä ei sopivan kokosissa vaatteissa esiinny =) eli nyt hommaat sopivat pöksyt niin ei jenkkakahvat näy ja näytät entistä hoikemmalta =)

Suosittelen bootcut-mallia ja suht matalalantioista. Mulla samanlainen kroppa (vy 70cm, la 98 cm) eikä kapeat lahkeet vain istu mitenkään. Ei isompi koko auta tässä keississä, valitan.

Kapeat lahkeet vaatii tosiaan hoikat lanteet ja jalat näyttääkseen hyvältä, sellaisen poikamaisen mallivartalon.

Farkut ovat huonot, eivät istu sinulle. Mutta varmasti sovit niihin, kuten kuvasta näkyy ja jos olet pitänyt niitä jo pidempään. Yläkroppa on varmasti kokoa s. Kauniit naiselliset, kapeat hartiat ja sopusuhtaiseinen muutenkin. Alakroppa sitten naisellisen pyöreä. Ei muutakuin vaate ostoksille, koita useampaa farkkumallia, pyydä myyjä avuksi. Arvioisin alakropan olevan jopa m/l kokoa.

Yhteistyössä