nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Tätä salaisuutta olen pantannut, mutta kerron nyt sen teille. Kun tätä ei voi oikein patentoidakkaan....ykkös olut päähän saunaan mennessä. Siis ihan tosi. Olen testannut tätä jo vuoden ajan ja hiukset kasvavat todella pitkiksi. En tiedä käykö 3 olut, en ole testannut. Synnytyksen jälkeen lähtee normaali määrä hiuksia ja lisäksi ne hiukset, jtka eivät raskauden aikana tipukkaan. Joka sauna reissu olen laittanut 1 olutta päänahkaan ja hiuksiin....tukka kasvaa ihan valtavasti. Ei ole ennen ollut tämmöistä hiuspesäkettä...sukulaisetkin on ihmetelleet.

Onko muita vinkkejä???? :wave:

Bodomjärven Seireeni
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:39 Bodomjärven Seireeni kirjoitti:
Vehnänalkioöljyä teelusikallinen suukkaan päivittäin.
Kasvaa paksut hiukset ja terveet kynnet. Suolikin toimii.
Suosittelen.
Ja suvun naiset ovat käyttäneet manteliöljyä hiuksissaan. Vahvistaa ja ravitsee.
vehnänalkioita jokin kerran mainosti myös =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:42 Varpaanvälinöyhtä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:40 vieras kirjoitti:
No minä en kyllä käytä yhtään mitään, ja tukkaa löytyy melkein metrin verran pituudelta, ja paksuuttakin on.
Peesi. Jos tää tästä enää paksunee niin mä olen pulassa :whistle:
Hui elä pelottele, eikai tääkään tästä enää VOI tulla paksummaksi. Kun nää on märät, niin on työlästä kannatella päätä, kun hiukset on niin painavat.

omaa kokemusta ei ole, mutta isotätini kertoi että on koko elämänsä ajan pessyt päänsä mäntysuovalla eikä ole käyttänyt mitään muita aineita päähän ja hänellä oli ihanan tuuhea punainen ja kiiltävä tukka.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 19:27 mirena04 kirjoitti:
Mulla mitään poppakonsteja oo ja tukka kasvaa kilometrin vuosi vauhtia.
Ei miullakaan muuta et syön paljon vitamiineja ja hedelmiä. enkä käytä mitää lakkoja, muotovaahtoi, hiustenkuivaajaa tms.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 19:00 BangaAceh kirjoitti:
Kuinka paljon laitat ykkös keppanaa päähän siis määränä kerta?
no pullollisen varaan saunaan mennessä. Hieron päänahkaan ja lopulla huuhtelen hiukset. Löylyssä aika mukavat hajut....2 siskoani on kampaajia ja he tietävät tämän konstin?????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 18:54 vili43 kirjoitti:
Kiitti vinkistä, pitääpi kokeilla :) .
[/quote

sen verran tarkennan vielä, että aikaisemmin tukka katkesi heti olkapäälle tullessa...nyt roikkuu jo tuolla peffassa asti....kannattaa kokeilla, mutta pitää olla pitkäjännitteinen

Mulla lähti kuopuksen syntymän jälkeen hiukset kasvamaan ihan hirveesti. Mulla oli silloin ihan lyhyt, ja nyt on reilusti alle olkapään, ja on leikattukkin pariin kertaan ihan reippaasti. Niin ja kuopus on 1v 11kk.

Yhteistyössä