Nyt keittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LepikonHeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LepikonHeta

Vieras
Ollaan tässä päädytty miehen kans kolmatta lasta yrittämään kuitenkin. Mulla on rytmihäiriöiden vuoksi määrätty Emconcor-lääkitys ja ilman sitä on jouduttu SVT-tilasta rytmiä siirtämään lääkkeillä. Joten en ilman mielellään olisi raskauden aikana. Annos minimi 2,5 mg. Soittelin tuossa aamutuimaan äitiysneuvolan terkkarille, että tarvitseeko lääkitystä muuttaa vai sopiiko se raskauden aikana. Terkkari tuumasi, että ihanko ajattelin vielä raskautta (näiden vaivojen kanssa) |O Että kyspyttää... Tutkimusten mukaan kyseessä hyvänlaatuiset rytmihäiriöt ja kuitenkin pienellä annoksella oleva verenpainelääke. Ottaen huomioon, että nuoremman kohdalla olin sairaalassa 5 viikkoa jossa sen ajan söin Adalat Oros (pitkävaikutteinen verenpaine-lääke) ja Nifangen-(lyhytvaikutteinen verenpainelääke) lääkkeitä jotka vähentävät supistelua! Suututtaa :mad: Varmaan ihan turhaan, mut olisi vain ollut tarkoitus tehdä raskaus mahd. turvalliseksi! Nyt sitten olo kuin olisi suuremmankin synnin tehnyt :mad:

Et ole täysin terve ja tottakai terveydenhoidon ammattilainen suhtautuu asiaan sen vaatimalla vakavuudella. Eihän hän nyt sentään suorastaan kieltänyt raskautta.
Mutta suosittelen kyllä minäkin kääntymään lääkärin puoleen ja keskustelemaan riskeistä ja hoitomahdollisuuksista raskauden aikana.
Sinullahan on ollut aiemmissakin raskauksissa ongelmia joten todennäköistä on että niitä tulee nytkin.
Ei niiltä voi silmiään ummistaa.

Mulla tuli viimeksi kesken synnytyksen svt-rytmihäiriö ja siitä selvittiin kunnialla. Sain lääkettä suoneen ja rytmi saatiin tasaseksi.. Mulla näitä ollut jo ylä-asteelta ja aijon kyllä vielä 3 lapsen tehdä. Mulla ei ole verenpaineitten kanssa ongelmia eikä muuta sairauksia kylläkään. Tuo svt- on pirunmoinen rytmäri, mutta senkin kanssa voi oppia elämään

Yhteistyössä