Hahaa, löysit kaikkea kivaa ...kerros nyt utelialle mitä löysit?Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:Minä poikkesin ostamassa tytölle vaippoja ja sain maksaa yli 70 euroa siitä ilosta... En tajua miten taas onnistuin haalimaan pari pussillista josjonninmoista! B)
Oih, nuo pakkauksen laatikot verhoiltuna on ihania :heart: , mulla se jäi aina vaan toteuttamatta , osin siksi että mies totesi näin: "ei lasta mihinkään laatikkoon panna" , nyt tuo letkautus naurattaa jo kamalasti mutta silloin se harmitti :/ . Minäpä pidän kovasti peukkuja sinulle Tammis jotta yöt lähtee sujumaan hyvin uudessa sängyssä! =)Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 16:33 Tammikuu kirjoitti:Me just tultiin, ja mies vielä lähti takaskin kaupoille. Kun kotiutuu sieltä, alkaa pinnasängyn kasaus. Tähän asti vaavi nukkunut mun vieressä, tai ihan alkupäivinään siinä äitiyspakkauksen laatikossa, joka on hempeästi verhoiltu Että saa nähdä, miten sujuu eka yö pinnasängyssä, keskimmäinen ei nukkunutkaan pinniksessä kuin 3 yötä :ashamed:
Öhhöm... mitähän sinne kärryyn vilahti.... vaippojen lisäksi siis ainakin pehmomuumit lapsille, toiselle mamma ja toiselle pappa (saavat keskenään jakaa), sit oli koiranruokaa ja puruluu, meikkisieniä, aurinkosämpylöitä (tästä joku hoksaa, että kävin citarissa =) ), trendi-lehti, jota oli tarkoitus lukea tänä iltana, mut jäinkin katsoon sinkkuelämää... hmmm... kertakäyttökuppeja ja -lautasia (meillä on remontti), hammastahnaa (muistin, että miehelle jäi meidän tahna)...Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 22:46 Meduusa kirjoitti:\Hahaa, löysit kaikkea kivaa ...kerros nyt utelialle mitä löysit?Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:Minä poikkesin ostamassa tytölle vaippoja ja sain maksaa yli 70 euroa siitä ilosta... En tajua miten taas onnistuin haalimaan pari pussillista josjonninmoista! B)