Googlen olen kolunnut, samoin kaikki kirjahyllyn kissanhoitokirjat, mutta nyt kaipailen vielä ihan arkielämän pikkuvinkkejä. Jos olen päivät töissä, niin minun on aika vaikea olla tarkkailemassa koska kissa viestii pissahädästään ja nostamassa sitä hiekkakipalle, sitä teen sitten illat ja aina kun olen kotona. Hiekkakippoja on useampia ja useammissa paikoissakin, että on valinnanvaraakin. Aina kun kotona olen, niin unien ja syömisen jälkeen nostan kipalle ja kehun kovasti. Silti muutamat pissat vääriin paikkoihin on tullut, eilen löysin jätöksiä sängystäni (YÖK!!). Välillä eivät vaan malta leikeistä ajoissa tulla, ja sit pääsee lirut väärään paikkaan. Kai se on sitten vaan kärsivällisesti etikkavedellä pestävä läikät ja taottava sitä hiekkakippa-asiaa hartaudella pieniin kupoleihin.
On nuo kyllä niin hellusia, hemmottelen ne ihan pilalle.. Suurinta herkkua on katkaravut ja maksamakkara... Mitäpä sen niin väliä, vaikka mamma eläisi itse kaurapuurolla,kunhan sydänkäpyset saavat herkutella. :heart:
On nuo kyllä niin hellusia, hemmottelen ne ihan pilalle.. Suurinta herkkua on katkaravut ja maksamakkara... Mitäpä sen niin väliä, vaikka mamma eläisi itse kaurapuurolla,kunhan sydänkäpyset saavat herkutella. :heart: