Nyt kaikki mammat,

Pakko tunnustaa, et en omista... :ashamed:

Tai on mulla yks sellanen olkalaukkutyylinen ratkaisu, mutta niin harvoin käytössä, että en ees tiedä, missä se on. Jos pitää saada välttämättömiä tavaroita mukaan ne kulkee taskuissa ja jos liikaa taskuihin, niin otan repun =)
 
tyttöjen äiti
Minulla ei ole käsilaukkua, vaan kun lähden jonnekin niin lompsa ja känny menee takin taskuihin. Jos muksut mukana niin sitten on niiden laukku (Pedigree-koiranruokasäkin mukana tullut musta koirakuvioinen laukku...) mukana ja omat tavarat mahtuu sitten sinne.
 
laiska D-mamma
Alkuperäinen kirjoittaja laiska D-mamma :
mul on sellainen marimekon unikko-säkki.. aika iso,mut kun pitää olla pullot ja vaipat mukana niin ei tartte erillistä hoitolaukkua
http://www.marimekko.com/FI/laukut/jatkuvamallisto/blum.htm

siis tuo mustana

 
justiinsa tänään ostin uuden :D
mä rakastan laukkuja, mies sanoi mulle että ku sulla on vaan kaks kättä, niin miks pitää olla 50 laukkua :D
tällainen ja näyttää erilaiselta ku käänsin toisin päin, eli tuo pinkkipunainen päälle ja sitten noilla nepeillä pussimalliseksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En viitsi, nauratte kumminkin. :D
Kummankohan veskoille ne naurais enemmän :whistle: Mun käsveska kokoelmissa kun on enimmäkseen peehmoeläinhahmoja :whistle:
Mulla on vaan sellainen seppälästä ostettu kirkkaanvihreä lasten/teini-mallistonlaukku jossa on kyljessä lapselkkaita tyttöpääkalloja rusetit päässä. Ja timangeja. :heart: :LOL: Lompakko on samaa sarjaa. :D

 
A shadieeyah
semmonen musta videokotelon kokonen laukku jossa keskellä menee kuin ruskea vyönsolki ja sitten siinä on viinin punasilla muistaakseni 1891 (syntymävuosi nurinpäin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En viitsi, nauratte kumminkin. :D
Kummankohan veskoille ne naurais enemmän :whistle: Mun käsveska kokoelmissa kun on enimmäkseen peehmoeläinhahmoja :whistle:
Mulla on vaan sellainen seppälästä ostettu kirkkaanvihreä lasten/teini-mallistonlaukku jossa on kyljessä lapselkkaita tyttöpääkalloja rusetit päässä. Ja timangeja. :heart: :LOL: Lompakko on samaa sarjaa. :D
Varmaan ihana =) Mulla on vaan Lindexin musta teineille suunnattu pääkalloveska.
 

Yhteistyössä