Nyt kaatuu nuoriakin tehohoitoon rokottamattomina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin itse viime vuonna osastohoidossa keuhko-ongelmien ja koronan takia, keuhkokuume jälkitautina. 38-39 kuume, maksimi happilisää annettiin osastolla. Olin kipeä joka paikasta enkä saanut hengitettyä. Kuljin happilisän kanssa vessaankin. Enkä joutunut teholle, pystyin itse hengittämään, onneksi.
Osastolle ei oteta kuormittamaan sairaalaan mitenkään helpoin kriteerein, pitää olla ihan täysin pois pelistä ennen kuin sinne "pääsee" Kyllä nämä normikoronat hoidetaan ihan kotihoidossa.
Tiedoksi muuten, että olen aina ottanut 20 mikrogrammaa d-vitamiinilisää monipuolisen sekaruuan lisäksi. Minulta otettiin d-vitamiinitaso myöhemmin ja se oli silti liian alhainen.

Lisättäköön tähän vielä. En ole siis nuori, vaan keski-ikäinen tyypillinen koronasairaalapotilas.
Ylipainoa on, muttei mitenkään ylettömästi. Ei vuosiin ole ollut mitään flunssia tai influenssia. Tai ovat olleet vähäoireisia. En ymmärtänyt kuuluvani mihinkään riskiryhmään erään sairauden takia, koska minulla ei ole siihen mitään lääkitystä vähäoireisuuden takia/olin unohtanut koko jutun sen takia.

Osastohoidossa erään lääkärin yhden kommentin jälkeen; ajattelin että tähänkö nyt kuolen ja tässäkö elämäni oli.
Itse asiassa ei siellä osastolla tullut muuten mietittyä kuolemaa, koska aika meni keskittyen tunnista ja päivästä selviämiseen.
Enemmän mahdollista kuolemaani ajattelivat ja pelkäsivät aviomieheni, lapseni ja muut sukulaiset.
 
vierailija
Tiedoksi muuten, että olen aina ottanut 20 mikrogrammaa d-vitamiinilisää monipuolisen sekaruuan lisäksi. Minulta otettiin d-vitamiinitaso myöhemmin ja se oli silti liian alhainen.
Tästä on valtamedian ulkopuolella puhuttu. D-vitamiinia pitää ottaa enemmän kuin suositeltu 10-20µg.
Lapsillakin luultavasti d-vitamiinitasot ovat liian alhaiset. Liiaksi luotetaan d-vitaminoituihin elintarvikkeisiin sekä kesäkauden auringon paisteeseen. Kesän varastot on käytetty syys-lokakuun aikana.

Aikuisilla vähintään 50-100 µg on järkevä syksystä kevääseen. Jotkut ottavat ympäri vuoden, kesällä silloin tällöin.

Tarvittaessa voi aika edullisesti mittauttaa arvot, jos epäilee niiden olevan liian alhaiset tai korkeat.

Aiheesta löytyy paljon artikkeleita ja osassa myös lääkärit ovat ottaneet kantaa. Arvo Ylpön suositukset ovat historiaa, sen kyllä huomaa mm. lasten sairastelujen kohdalla.
 
vierailija
vierailija
Koska eivät koe ja näe asiaa heille tärkeäksi tai heitä koskettavaksi? Gauheesti oltiin kyllä muissa ketjuissa kailottamassa ja satavarmoina pätemässä, ettei tartu lapsiin ja nuoriin ja jos tarttuu, niin pari niistoa ja that's it.
Kyllähän se pätee edelleen suurimpaan osaan, siksi tämä uutinen onkin niin herkullinen rokotteita tuputtaavalle medialle. Jos yksi lapsi joutuu sairaalaan niin ei se silti tarkoita sitä että siitä todennäköisesti tulee enemmän haittoja kyseiselle ikäryhmälle kuin on hyötyä.
 
vierailija
Koronarokote kriittinen olen ja kaikki tieto on tervetullutta, mutta, MUTTA, jos kaikki tieto jaettaisiin sensuroimatta, salailematta, väöristelemättä tai syyttelemättä.

Koronarokote vastaisuus ei ole tyhjästä tullut. Tuskin lääkärit, hoitajat, rokotevalmistajien työntekijät, tutkijat ym. osallistuisi kriittisten ryhmään nimellä tai anonyymisti, jos korona rokotteen toimivuudelle/vaarallisuudelle ei olisi perusteita.

Jos julkaistaan nuoren ihmisen tehohoidosta ja sairauden vaarallisuudesta kauhuotsikoita, pitäisikö myös kertoa mitä tarkoittaa "perus terve"? Perusterveelle ei ole sydän- ja verisuonitautia/riskiä, diabetesta(piilevän) , ylipainoa, aliravitsemusta (eines/energiajuoma/pikaruoka dieetti), perus vitamiini puutoksia esim. c, d, B sekä rauta. Myös nuoren etninen tausta vaikuttaa sairastumiseen.

Kun puhutaan rokotteista huolimatta sairastuneista tai kuolleista, selitellään kohtaloa perussairauksilla tai iällä. Itse rokote ei ole osallisena näihin.
 
vierailija
Olin itse viime vuonna osastohoidossa keuhko-ongelmien ja koronan takia, keuhkokuume jälkitautina. 38-39 kuume, maksimi happilisää annettiin osastolla. Olin kipeä joka paikasta enkä saanut hengitettyä. Kuljin happilisän kanssa vessaankin. Enkä joutunut teholle, pystyin itse hengittämään, onneksi.
Osastolle ei oteta kuormittamaan sairaalaan mitenkään helpoin kriteerein, pitää olla ihan täysin pois pelistä ennen kuin sinne "pääsee" Kyllä nämä normikoronat hoidetaan ihan kotihoidossa.
Tiedoksi muuten, että olen aina ottanut 20 mikrogrammaa d-vitamiinilisää monipuolisen sekaruuan lisäksi. Minulta otettiin d-vitamiinitaso myöhemmin ja se oli silti liian alhainen.
Oliko siinä lanoliinia mitä olet ottanut?
 

Yhteistyössä